14-12-2020 08:48
14-12-2020 08:54
Wszystko OK z Maklerem. Można normalnie wejść.
Co dokładnie się dzieje? Nie widzisz bąbla giełda czy nie umie się załadować? Cookies, cache wyczyszczone? Pomaga?
21-12-2020 09:26 | Edytowano: 21-12-2020 09:32
a czy dzisiaj można normalnie wejść ?
bo nawet zalogować się do banku nie idzie ...
do banku już wpuściło, ale na downdetector słupek urósł im od razu że nie działało, ja czekałem 10 minut
21-12-2020 09:32
Tak, sam makler działa. Jeśli masz maklerską aplikację mobilną, przez nią możesz składać zlecenia.
12-03-2021
00:15
– ostatnio edytowany
12-03-2021
17:50
przez
ŁukaszW
ING kpi sobie z klientów. Odrzucają wszystkie reklamacje związane z setkami awarii i gigantyczną awarią systemu pod koniec 2020r. Jeśli ktoś myśli o zakładaniu konta czy maklera w ING to niech lepiej się dobrze zastanowi. Stracisz pieniądze, czas i nerwy nie mając dostępu do swoich pieniędzy, a INSh1t nadal będzie miał awarie. Miało być bezpłatne przeniesienie aktywów na inne rachunki maklerskie w ramach częściowej rekompensaty - taki pejsloaty uj.... Co z tym pozwem zbiorowym?
15-03-2021 09:10
@JUR, reklamacje rozpatrujemy z równą uwagą i jeśli jest zasadna - rekompensujemy. Niezmiennie do końca marca 2021 roku nie pobierzemy opłaty za przeniesienie aktywów do innego biura maklerskiego, jeśli któryś z naszych Klientów podejmie decyzję, że chce się z nami rozstać.
06-04-2021 18:30
To jest kpina. ING okradło swoich klientów i teraz odrzuca wszelkie wnioski reklamacyjne. Ni ustosunkowuje się także, do wszystkich zapytań.
Nie robicie nikomu łaski. Wasz system nie działał w kluczowym momencie dla tysięcy inwestorów.
Mi się już cierpliwość skończyła. Poświęcę czas i pieniądze, żeby założyć sprawę a potem całość z przyjemnością opublikuje w sieci.
Ciekawe jak stratę kilkudziesięciu tysięcy ma mi zrekompensować brak pieprzowych prowizji. Śmieszni jesteście!
MK
14-04-2021 09:02
Reklamacje rozpatrujemy z równą uwagą i jeśli jest zasadna – rekompensujemy. Nie jest prawdą, że wszystkie są odrzucane. Jeśli dostałeś informację o nie uznaniu swojej reklamacji, zawsze możesz się odwoływać. Takie odwołanie również będzie poddane analizie, jeśli będą jakieś informacje zmieniające stan faktyczny, możliwa jest zmiana decyzji. Jeśli z kolei na jakieś pytanie nie dostałeś wyczerpującej odpowiedzi i chcesz o coś dopytać, proszę napisz przez wiadomość w module Makler. Tutaj niczego na kontach klientów nie jesteśmy w stanie sprawdzić, ani napisać.
Problem występuje dalej , jeżeli telefon ma włączone wifi i loguje się przez nie to nie ma problemu, problem to zalogowanie się przy połączeniu internetowym sieci play . Ewidentnie coś z aplikacją ing
... 30-05-2023Dzień dobry,
Zamknąłem dostęp do bankowości elektronicznej i wszystkie produkty w ING uprzednio w ww.. Powinnien otrzymałem dostęp do Archiwum, jednak podając email oraz numer telefonu, następnie otrzy
... 30-05-2023Dziękujemy za Twoją sugestię i opinię. Przyjrzymy się temu. Obecnie BLIK może być przypisany tylko do jednego konta, po zalogowaniu do Mojego ING możesz je zmienić
29-05-2023Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |