Odpowiedz

Re.: Nie działa makler

Nie mogę pobrać deklaracji Pit z inwestycji giełdowych za 2020 !

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 551 z 597 (11 481 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Co się dzieje ? Czy to nie za dużo wpadek  w ostatnim czasie ?

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 552 z 597 (11 478 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Na ten moment PIT można pobrać korzystając z telefonu komórkowego (przez aplikację Moje ING) i np. przesyłając go sobie na maila. 

Trwają pracę żeby przywrócić działanie na wersji PC - nie znamy jeszcze dokładnego terminu. 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
116
34
30-10-2015
Wiadomość 553 z 597 (11 469 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Mija tydzień nadal nie mogę pobrać deklaracji PIT !!!!!!!

Odpowiedz
0 Lajków
ZibiB
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
47
10
03-12-2020
Wiadomość 554 z 597 (11 378 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

a od 10 minut znowu muli biuro maklerskie, dałem anulację zlecenia i wisi ... bo przecież w weekend były znowu prace modernizacyjne prowadzone...

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 555 z 597 (11 322 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

Dokument PIT 8C za 2020 do konta maklerskiego możesz obecnie pobrać w Moje ING w zakładce:

Moje dokumenty >Otwórz Moje dokumenty > Dokumenty bankowe > Informacje podatkowe.

Jeżeli do dnia 17.02.2021 nie pobierzesz dokumentu PIT 8C z Moje ING wyślemy go po tym terminie pocztą na adres korespondencyjny.  

Po 17.02.2021 dokument ten będzie nadal dostępny do pobrania z Moje ING.

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
94
20
15-06-2020
Wiadomość 556 z 597 (11 293 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

W przypadku problemów z anulowaniem  zlecenia giełdowego skontaktuj się z infolinią biura maklerskiego: 

32 357 00 32 lub 801 127 301 (poniedziałek – piątek 8:00 – 18:00).

Odpowiedz
0 Lajków
PawełH
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
94
20
15-06-2020
Wiadomość 557 z 597 (11 290 wyświetleń)

Re.: Nie działa makler

minęło 8 minut i system dalej mi muli nie pozwalając złożyć zlecenia...

kółeczko kręci i kręci

to już nawet nie są żarty

 

znowu padlina ?

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 558 z 597 (11 068 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

@arturo74 Dzisiaj rano występował kłopot z dostępem do modułu MaklerEmotikon: Smutny  Problem okazał się tylko przejściowy i dostęp szybko został przywrócony.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
808
176
04-09-2015
Wiadomość 559 z 597 (11 009 wyświetleń)

Re: Re.: Nie działa makler

[ Edytowane ]

i dawno nie było, ale znowu strasznie wolno to chodzi

gram na daytradingu, zanim zmienię limity to 3x już są nieaktualne

każde odświeżenie zleceń to mija czas mija czas ...

 

na razie 20 min w plecy

 

myślałem że przelogowanie coś pomoże, ale w ogóle czekałem 1 minutę aż mnie wrzuciło do BM

 

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 560 z 597 (8 264 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, mam ten sam problem - o godzinie 21:55 dokonałam wpłaty we wplatomacie ING w Chorzowie. Natychmiast złożyłam reklamację, aczkolwiek jest to pilna sprawa i data rozpatrzenia wniosku jest zbyt odle...

25-12-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password

2 lata temu w innym wątku prosiłem o wprowadzenie obsługi passkeys. Moderator napisał, że przekazał to dalej. Chyba jednak wpadło do studni. Oczywiście nie podejrzewam osób decyzyjnych w ING, że zamia...

24-12-2025
Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Zgadzam się z przedmówcami. Nowy interfejs to mocny krok wstecz (po co "naprawiać" coś co było dobre?). Przy logowaniu w aplikacji mobilnej często widzę biały okno na pół ekranu i czekam, czekam, czek...

24-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy