Odpowiedz

Re.: Problemy z działaniem maklera

Póki co nie mam odpowiedzi na poprzednią reklamację wynikająca z awarii Maklera, a niestety na chwilą obecną straty wnikające z braku dostępu i jednocześnie braku możliwości reakcji na zachowanie rynku są już większe niż przez kilka dni poprzedniej awarii. Chciałem poczekać na decyzję związaną ze zmianą Biura Maklerskiego do decyzji dotyczącej reklamacji, ale nie wiem czy jest na co czekać.
Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
14
21
03-12-2020
Wiadomość 11 z 14 (959 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Witam. Przerwa w działaniu Maklera trwała około godziny, później wróciła pełna funkcjonalność. Chciałbym, żeby ktoś z Banku wypowiedział się na temat tej usterki - czy jednorazowa, czy wyeliminowana, a przede wszystkim potwierdził, że faktycznie taki problem występował i mają jego świadomość. Bez tego Makler nie będzie działał lepiej nigdy w przyszłości. Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
14
21
03-12-2020
Wiadomość 12 z 14 (868 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

@Ciachito

reklamacje: Do rozpatrzenia pozostaje nam ich coraz mniej, codziennie odpowiadamy na kolejne. Twoja też nie pozostanie bez odpowiedzi. Kiedy to się stanie nie wiem, ale na pewno się stanie.

 

awaria: Mamy świadomość, że nie zawsze nasze systemy działają prawidłowo. Na ten moment już wszystko działa prawidłowo. 

 

 

---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
---
Odpowiedz
0 Lajków
BartoszS
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
104
29
30-10-2015
Wiadomość 13 z 14 (806 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Może jest to domeną korporacji jak Wasz bank, a może znak postępującej bylejakości naszych czasów, ale sama wiedza o tym, że co jakiś czas coś nie działa, wcale nie przybliża Was do doprowadzenia do sytuacji, że w przyszłości wszystko będzie działać dobrze. Raczej brzmi to jak - "co jakiś czas coś musi nie działać i proszę się nie dziwić". A dla mnie osobiście akurat brak dostępu do reagowania na dynamicznym rynku nawet przez godzinę w miesiącu to jest coś co nie powinno się wydarzyć, a z całą pewności powinno prowadzić do sytuacji w której znajdą się rozwiązania na ograniczenie problemu w przyszłości. Dziwię się, że nie zostało napisane "Nasz zespół specjalistów każdą taką awarie szczegółowo analizuje i podejmuje działania korygujące, by sprostać pracy systemu z tak dynamicznie przyrastającą liczbą klientów".
Co do reklamacji to nigdy nie poddałem w wątpliwość, że nie otrzymam na nią odpowiedzi. Wręcz przeciwnie - oczywistym jest, że ona przyjdzie, bo przecież w przeciwnym wypadku każda musiała by być uznana w całości. Emotikon: Szczęśliwy
Nie ma we mnie złości i nie hejtuję, piszę po prostu co myślę i zdaję sobie jednak sprawę z jakiej pozycji Pan pisze. 
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
14
21
03-12-2020
Wiadomość 14 z 14 (776 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zajęcie egzekucyjne

Konto z zajęciem egzekucyjnym możesz zamknąć w dowolnym oddziale naszego banku. Zajęcie egzekucyjne nie musi być wtedy w całości spłacone, jednak jeśli my naliczyliśmy jakieś opłaty (np. za konto czy

...

06-05-2021
Re.: Samsung Galaxy J3 2016

W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonac

...

06-05-2021
Re.: Oferta pożyczki

Bank chyba taka taktykę zastosował bo i u mnie i u mojej żony sytuacja jest identyczna. 120 miesięcy to fikcja

06-05-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy