Odpowiedz

Problemy z działaniem maklera

Dzień dobry,

Od kilkunastu minut mam problem z dostępem do maklera. Wyświetla się błąd "nolweb-in error" przez krótką chwilę. Widzę posiadane środki, ale nie mam dostępu do możliwości wykonywania transakcji i obserwowania notowań. Nawet odświeżanie posiadanych środków trwa strasznie długo. Czy są jakieś ogólne problemy?  Kilkukrotne ponowne uruchomienie nic nie daje.

Ktoś ma podobne problemy?

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
14
21
03-12-2020
Wiadomość 1 z 14 (2 114 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

[ Edytowane ]

Mam dokładnie to samo. Skandaliczne! ING proszę o natychmiastową interwencję.

Odpowiedz
0 Lajków
inwestorING
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 2 z 14 (2 075 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

U mnie dokładnie te same problemy. Niestety to kolejna awaria. Prosimy ING o ustosunkowanie się.
Odpowiedz
0 Lajków
domi12502
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
2
03-12-2020
Wiadomość 3 z 14 (2 011 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

"nolweb-in error" kolejna awaria Maklera,na stronie banku i na mobilnej,porażka

Odpowiedz
0 Lajków
GrzesieKk
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
0
11-12-2020
Wiadomość 4 z 14 (1 991 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

ja np nie mogę sprzedać zakupionych papierów, bo automatycznie wylogowuje

dostępu do konta też nie mam, na zasadzie podglądu

zlecenia jeszcze chodzą, ale strasznie wolno

 

znowu będzie afera ?

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
37
21
03-12-2020
Wiadomość 5 z 14 (1 961 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Mija równo miesiąc od poprzedniej awarii... Dramat
Odpowiedz
0 Lajków
sobol92
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
7
1
09-04-2020
Wiadomość 6 z 14 (1 955 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Potwierdzam, ale u mnie były również wczoraj. Nie tak uciążliwe jak dzisiejsze, ale jednak.

Utrata połączenia z notowaniami, mielenie przy składaniu zleceń... .

Odpowiedź (pomoc z banku) z banku:

- proszę zmienić przeglądarkę na chrome - używam chrome cały czas,

- proszę wyczyścić pliki w przeglądarce i zalogować ponownie - ile razy dziennie to robić?

drobniak
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
76
22
03-12-2020
Wiadomość 7 z 14 (1 945 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Ciekawostka - kolejne dziwne sytuacje po KOLEJNEJ przerwie konserwacyjnej (5-6 stycznia).

Odpowiedz
0 Lajków
drobniak
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
76
22
03-12-2020
Wiadomość 8 z 14 (1 941 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

a może proszę włączyć urządzenie elektryczne do prądu

wtedy pracuje lepiej

irytujące te podpowiedzi co zrobić...

arturo74
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
37
21
03-12-2020
Wiadomość 9 z 14 (1 935 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Lepiej by byłó jakby co postawili i wypili i niczego nie dotykali ci informatycyEmotikon: Szczęśliwy)

Odpowiedz
0 Lajków
pawlik85
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 10 z 14 (1 924 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję

Dzisiaj otrzymałam decyzję pozytywną, w czwartek podpiszę umowę Emotikon: Szczęśliwy nawet nie wierzę.

07-05-2021
Problem ze ściągnięciem aplikacji

Witam, wczoraj aplikacja mobilna nie chciała mnie przepuscic bez ściągnięcia aktualizacji w sklepie. Jak wchodzilam na sklep, to strona nie chciała się załadować. Dzisiaj usunęłam aplikację i chciałam...

07-05-2021
Re: Płatne subskrypcje

W opisanej sytuacji powinieneś skontaktować się z odbiorcą płatności. Sprawdzą czy jest włączona jakaś subskrypcja i mam nadzieję, będą mogli ją wyłączyć.

Jeśli się to nie uda, należy zastrzec kartę

...

07-05-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy