Odpowiedz

Problemy z działaniem maklera

Dzień dobry,

Od kilkunastu minut mam problem z dostępem do maklera. Wyświetla się błąd "nolweb-in error" przez krótką chwilę. Widzę posiadane środki, ale nie mam dostępu do możliwości wykonywania transakcji i obserwowania notowań. Nawet odświeżanie posiadanych środków trwa strasznie długo. Czy są jakieś ogólne problemy?  Kilkukrotne ponowne uruchomienie nic nie daje.

Ktoś ma podobne problemy?

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 1 z 27 (5 527 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

[ Edytowane ]

Mam dokładnie to samo. Skandaliczne! ING proszę o natychmiastową interwencję.

Odpowiedz
0 Lajków
inwestorING
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 2 z 27 (5 488 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

U mnie dokładnie te same problemy. Niestety to kolejna awaria. Prosimy ING o ustosunkowanie się.
Odpowiedz
0 Lajków
domi12502
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
03-12-2020
Wiadomość 3 z 27 (5 424 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

"nolweb-in error" kolejna awaria Maklera,na stronie banku i na mobilnej,porażka

Odpowiedz
0 Lajków
GrzesieKk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
11-12-2020
Wiadomość 4 z 27 (5 404 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

ja np nie mogę sprzedać zakupionych papierów, bo automatycznie wylogowuje

dostępu do konta też nie mam, na zasadzie podglądu

zlecenia jeszcze chodzą, ale strasznie wolno

 

znowu będzie afera ?

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 5 z 27 (5 374 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Mija równo miesiąc od poprzedniej awarii... Dramat
Odpowiedz
0 Lajków
sobol92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
09-04-2020
Wiadomość 6 z 27 (5 368 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Potwierdzam, ale u mnie były również wczoraj. Nie tak uciążliwe jak dzisiejsze, ale jednak.

Utrata połączenia z notowaniami, mielenie przy składaniu zleceń... .

Odpowiedź (pomoc z banku) z banku:

- proszę zmienić przeglądarkę na chrome - używam chrome cały czas,

- proszę wyczyścić pliki w przeglądarce i zalogować ponownie - ile razy dziennie to robić?

drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
83
24
03-12-2020
Wiadomość 7 z 27 (5 358 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Ciekawostka - kolejne dziwne sytuacje po KOLEJNEJ przerwie konserwacyjnej (5-6 stycznia).

Odpowiedz
0 Lajków
drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
83
24
03-12-2020
Wiadomość 8 z 27 (5 354 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

a może proszę włączyć urządzenie elektryczne do prądu

wtedy pracuje lepiej

irytujące te podpowiedzi co zrobić...

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 9 z 27 (5 348 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Lepiej by byłó jakby co postawili i wypili i niczego nie dotykali ci informatycyEmotikon: Szczęśliwy)

Odpowiedz
0 Lajków
pawlik85
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 10 z 27 (5 347 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: informacia o klijecie banku wysyła ing

Ciężko nam się odnieść do informacji, o których piszesz w tym miejscu. Napisz proszę, gdzie i jakie dokładnie informacje odszukałeś? Podaj proszę dokładne źródło pochodzenia tych wiadomości.   

 

22-05-2022
Re: Realne oprocentowanie konta oszczędnościowego + kilka pytań technicznych

Chciałabym pomóc i przekazać Ci więcej szczegółów o Twoim koncie, jednak przez Społeczność nie mam wglądu do oferty, z jakiej u nas skorzystałeś.

W Moim ING, jak wejdziesz w zakładkę Oszczędności i na

...

22-05-2022
Re: Pilna informacja! Ograniczyliśmy funkcje w systemie

Przyczyną tego komunikatu może być właśnie brak aktualnych danych w systemie lub brak jednego z oświadczeń. 
Jeśli uważasz, że Twoje dane są aktualne, to proszę, skontaktuj się z nami na czacie w banko

...

22-05-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy