08-01-2021 09:44
Dzień dobry,
Od kilkunastu minut mam problem z dostępem do maklera. Wyświetla się błąd "nolweb-in error" przez krótką chwilę. Widzę posiadane środki, ale nie mam dostępu do możliwości wykonywania transakcji i obserwowania notowań. Nawet odświeżanie posiadanych środków trwa strasznie długo. Czy są jakieś ogólne problemy? Kilkukrotne ponowne uruchomienie nic nie daje.
Ktoś ma podobne problemy?
08-01-2021 09:52 | Edytowano: 08-01-2021 09:53
Mam dokładnie to samo. Skandaliczne! ING proszę o natychmiastową interwencję.
08-01-2021 10:06
08-01-2021 10:11
"nolweb-in error" kolejna awaria Maklera,na stronie banku i na mobilnej,porażka
08-01-2021 10:17
ja np nie mogę sprzedać zakupionych papierów, bo automatycznie wylogowuje
dostępu do konta też nie mam, na zasadzie podglądu
zlecenia jeszcze chodzą, ale strasznie wolno
znowu będzie afera ?
08-01-2021 10:19
08-01-2021 10:20
Potwierdzam, ale u mnie były również wczoraj. Nie tak uciążliwe jak dzisiejsze, ale jednak.
Utrata połączenia z notowaniami, mielenie przy składaniu zleceń... .
Odpowiedź (pomoc z banku) z banku:
- proszę zmienić przeglądarkę na chrome - używam chrome cały czas,
- proszę wyczyścić pliki w przeglądarce i zalogować ponownie - ile razy dziennie to robić?
08-01-2021 10:21
Ciekawostka - kolejne dziwne sytuacje po KOLEJNEJ przerwie konserwacyjnej (5-6 stycznia).
08-01-2021 10:23
a może proszę włączyć urządzenie elektryczne do prądu
wtedy pracuje lepiej
irytujące te podpowiedzi co zrobić...
08-01-2021 10:25
Lepiej by byłó jakby co postawili i wypili i niczego nie dotykali ci informatycy)
Jaką masz bankowość Moje ING czy ING Business?
03-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |