08-01-2021 09:44
Dzień dobry,
Od kilkunastu minut mam problem z dostępem do maklera. Wyświetla się błąd "nolweb-in error" przez krótką chwilę. Widzę posiadane środki, ale nie mam dostępu do możliwości wykonywania transakcji i obserwowania notowań. Nawet odświeżanie posiadanych środków trwa strasznie długo. Czy są jakieś ogólne problemy? Kilkukrotne ponowne uruchomienie nic nie daje.
Ktoś ma podobne problemy?
08-01-2021 09:52 | Edytowano: 08-01-2021 09:53
Mam dokładnie to samo. Skandaliczne! ING proszę o natychmiastową interwencję.
08-01-2021 10:06
08-01-2021 10:11
"nolweb-in error" kolejna awaria Maklera,na stronie banku i na mobilnej,porażka
08-01-2021 10:17
ja np nie mogę sprzedać zakupionych papierów, bo automatycznie wylogowuje
dostępu do konta też nie mam, na zasadzie podglądu
zlecenia jeszcze chodzą, ale strasznie wolno
znowu będzie afera ?
08-01-2021 10:19
08-01-2021 10:20
Potwierdzam, ale u mnie były również wczoraj. Nie tak uciążliwe jak dzisiejsze, ale jednak.
Utrata połączenia z notowaniami, mielenie przy składaniu zleceń... .
Odpowiedź (pomoc z banku) z banku:
- proszę zmienić przeglądarkę na chrome - używam chrome cały czas,
- proszę wyczyścić pliki w przeglądarce i zalogować ponownie - ile razy dziennie to robić?
08-01-2021 10:21
Ciekawostka - kolejne dziwne sytuacje po KOLEJNEJ przerwie konserwacyjnej (5-6 stycznia).
08-01-2021 10:23
a może proszę włączyć urządzenie elektryczne do prądu
wtedy pracuje lepiej
irytujące te podpowiedzi co zrobić...
08-01-2021 10:25
Lepiej by byłó jakby co postawili i wypili i niczego nie dotykali ci informatycy)
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |