Witam! Czy kolejna awaria z którą mamy obecnie do czynienia, oznacza, że po raz kolejny w ciągu kilku miesięcy nie mamy dostępu do Maklera? Udostępniono obecnie możliwość sprawdzenia stanu konta i zrobienia przelewu, "bardzo dziękujemy". Ciekawe jaki tym razem "zewnętrzny dostawca usług" nawalił...
Może jest to domeną korporacji jak Wasz bank, a może znak postępującej bylejakości naszych czasów, ale sama wiedza o tym, że co jakiś czas coś nie działa, wcale nie przybliża Was do doprowadzenia do sytuacji, że w przyszłości wszystko będzie działać dobrze. Raczej brzmi to jak - "co jakiś czas coś musi nie działać i proszę się nie dziwić". A dla mnie osobiście akurat brak dostępu do reagowania na
Witam. Przerwa w działaniu Maklera trwała około godziny, później wróciła pełna funkcjonalność. Chciałbym, żeby ktoś z Banku wypowiedział się na temat tej usterki - czy jednorazowa, czy wyeliminowana, a przede wszystkim potwierdził, że faktycznie taki problem występował i mają jego świadomość. Bez tego Makler nie będzie działał lepiej nigdy w przyszłości. Pozdrawiam.
Póki co nie mam odpowiedzi na poprzednią reklamację wynikająca z awarii Maklera, a niestety na chwilą obecną straty wnikające z braku dostępu i jednocześnie braku możliwości reakcji na zachowanie rynku są już większe niż przez kilka dni poprzedniej awarii. Chciałem poczekać na decyzję związaną ze zmianą Biura Maklerskiego do decyzji dotyczącej reklamacji, ale nie wiem czy jest na co czekać.
Od kilkunastu minut mam problem z dostępem do maklera. Wyświetla się błąd "nolweb-in error" przez krótką chwilę. Widzę posiadane środki, ale nie mam dostępu do możliwości wykonywania transakcji i obserwowania notowań. Nawet odświeżanie posiadanych środków trwa strasznie długo. Czy są jakieś ogólne problemy? Kilkukrotne ponowne uruchomienie nic nie daje.
Dzień dobry. Czy wykorzystanie zwrotu prowizji za okres 1 listopada do 6 grudnia wpływa w jakikolwiek sposób na inne roszczenia wobec ING z tytułu niedostępności Maklera? Innymi słowy czy zaspokojenie powyższego roszczenia wyczerpuje kwestie wcześniejszych reklamacji zgłoszonych podczas awarii Maklera?
Od mojego dzisiejszego pierwszego wpisu minęło już kilka godzin i nie uzyskałem na tym forum żadnej odpowiedzi od pracowników ING i szczerze mówiąc czuję się w pełni lekceważony. Pojawiły się odpowiedzi w przypadku dwóch moich pytań kiedy zadał je ktoś inny, dzięki dla pytających. Widocznie mój wpis był za długi i skomplikowany by męczyć się z jego przeczytaniem. Trudno.
Przepraszam, jeśli urażę albo zdenerwuję w ten sposób któregoś z Użytkowników tej społeczności, ale ponieważ nie padają odpowiedzi na zadawane moderatorom pytania, tylko wciąż ten sam komunikat, żeby składać reklamacje, będę ponawiał pytania co jakiś czas na tym forum, żeby nie znikały z oczom moderatorom. Dziękuję za wyrozumiałość.
Moderatorzy: rozumiem Waszą trudność sytuacji w jakiej się znaleź
W jakim celu powyższy moderator odpowiada dzisiaj na post z wczoraj z godziny 9.04, który nie wnosi nic do dyskusji, podobnie zresztą jak jego odpowiedź. Po to tylko, żeby mieć jak najwięcej odpowiedzi na koncie? Bardzo proszę odnaleźć moje pytania w innym wątku i na nie odpowiedzieć. Będę bardzo wdzięczny i nawet dam lajka!
Myślę, że naprawienie systemu komputerowego, pomimo że tak niesamowicie skomplikowane, żmudne i czasochłonne będzie o wiele łatwiejsze niż odbudowanie zaufania do Państwa Biura Maklerskiego. Błędy mogą się zdarzać, każdy je popełnia, ale w takich sytuacjach najbardziej istotne jest to w jaki sposób się na nie reaguje i jak zapewnia brak możliwości popełnienia ich w przyszłości. Zadanie trudne, sta
Jako Klient Biura Maklerskiego ING jestem nie tylko coraz bardziej sfrustrowany i zirytowany sytuacją, ale teraz widzę, że próby pomocy nam są jedynie koniecznym, zdawkowym, działaniem, a nie realną pomocą.
Dopisuję się do pytania Użytkowniczki nade mną Batman_xp1 - fakt, że mogę złożyć reklamację nie mówi mi w jaki sposób jej dokonać i do jakich sytuacji odnieść. Dokładnie chciałbym,
Jednak zmieniono już wersję: "Prace te wciąż trwają, staramy się zakończyć je jak najszybciej. Z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony."
Teraz już kompletnie nie wiadomo czego się można spodziewać...
Dzień dobry. Nie chcę już tutaj bardziej ING dokładać, ale sytuacja ta jest wyjątkowo frustrująca. Od zakończenia wczorajszej sesji aż do teraz nie można było praktycznie przygotować żadnych zleceń dla posiadanych akcji. Pewnie można by było telefonicznie, ale nikt nie musiał tego robić, bo oficjalna informacja mówiła, że prace zakończą się do godziny 8.00 w dniu dzisiejszym. Jeśli będziecie dokon...