Odpowiedz

Aplikacją mobilna

Nie można się zalogować.....
Odpowiedz
0 Lajków
loscik82
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
03-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 098 wyświetleń)

Re.: Aplikacją mobilna

U mnie to samo, komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie". Wycięcie procesu i odpalenia aplikacji na nowo nie pomaga.
Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (1 056 wyświetleń)

Re.: Aplikacją mobilna

[ Edytowane ]

Nie tylko w aplikacji, strona też leży, "Nie udało się pobrać danych" wszędzie

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (1 054 wyświetleń)

Re: Aplikacją mobilna

Robimy, co w naszej mocy aby przywrócić dostęp do bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej. Przepraszamy Was za te utrudnienia Emotikon: Smutny 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
270
57
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (936 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy