Odpowiedz

Aplikacją mobilna

Nie można się zalogować.....
Odpowiedz
0 Lajków
loscik82
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
03-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 244 wyświetleń)

Re.: Aplikacją mobilna

U mnie to samo, komunikat "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie". Wycięcie procesu i odpalenia aplikacji na nowo nie pomaga.
Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (4 202 wyświetleń)

Re.: Aplikacją mobilna

[ Edytowane ]

Nie tylko w aplikacji, strona też leży, "Nie udało się pobrać danych" wszędzie

Odpowiedz
0 Lajków
jmq
jmq
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
0
01-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 200 wyświetleń)

Re: Aplikacją mobilna

Robimy, co w naszej mocy aby przywrócić dostęp do bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej. Przepraszamy Was za te utrudnienia Emotikon: Smutny 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 082 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nie mamy twojego numeru telefonu

Tutaj nie mogę tego sprawdzić. Napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na samym dole.

28-04-2025
Nie mamy twojego numeru telefonu

Witam, jakiś czas temu chciałam wziąć niewielki kredyt. Wniosek zatrzymuje się na punkcie 2-twoje dane. Pojawia się komunikat " nie możemy udzielić ci kredytu, nie mamy twojego numeru telefonu uzupełn...

28-04-2025
Re.: Nowa karta i Google Pay

Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING, sprawdzimy co jest powodem, że otrzymałeś taką wiadomość. 

27-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy