Odpowiedz

Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

W Moje ING dla małych firm od mniej więcej tygodnia każdy nowy przelew do odbiorcy z listy odbiorców wymaga autoryzacji kodem SMS. Jest to wysoce denerwujące. Proszę o informację kiedy funkcjonalność systemu powróci do stanu sprzed tygodnia lub pojawi się możliwość oznaczenia odbiorcy jako zaufanego (jak w innych bankach) tak, aby dodatkowa autoryzacja SMS nie była wymagana? Nie po to mamy w systemie listę stałych odbiorców, żeby za każdym razem przepisywać kody SMS.

 

Pozdrawiam

 

Grzegorz

gollum
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
04-12-2018
Wiadomość 1 z 4 (9 073 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

O tym czy będziesz musiał potwierdzić transakcję kodem SMS decyduje nasz algorytm. Może zdarzyć się tak, że przez długi czas nie będziesz o to proszony, aby następnie taki SMS przyszedł kilka razy z rzędu. Dziękujemy za sugestię, cały czas pracujemy nad tym, żeby nasz system był jak najbardziej przyjazny użytkownikowi. 
 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (9 002 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

Witam.
Podpisuję się pod problemem. 

Obecnie system wymaga ode mnie kodów sms do każdej transakcji z zaufanym odbiorcą.
Jest to bardzo irytujące biorąc pod uwagę fakt, że przez ostatnie 2 lata nie było to potrzebne ani razu.
Po to zapisuje się stałych odbiorców, żeby nie trzeba było tracić czasu na zbędne wypełnianie okienek.
Proszę coś z tym zrobić.

Pozdrawiam

Piotr

bober1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
14-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (5 417 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

Autoryzacja transakcji przez SMS może być wymagana niezależnie od tego, czy przelew wykonujesz do zapisanego odbiorcy czy nie - jest to kwestia bezpieczeństwa. Decyzja o tym, czy dodatkowa autoryzacja będzie wymagana jest po stronie systemu. 

Twoją opinię przekazałam do odpowiedniej jednostki w naszym banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
595
127
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (5 365 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy