Odpowiedz

Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

W Moje ING dla małych firm od mniej więcej tygodnia każdy nowy przelew do odbiorcy z listy odbiorców wymaga autoryzacji kodem SMS. Jest to wysoce denerwujące. Proszę o informację kiedy funkcjonalność systemu powróci do stanu sprzed tygodnia lub pojawi się możliwość oznaczenia odbiorcy jako zaufanego (jak w innych bankach) tak, aby dodatkowa autoryzacja SMS nie była wymagana? Nie po to mamy w systemie listę stałych odbiorców, żeby za każdym razem przepisywać kody SMS.

 

Pozdrawiam

 

Grzegorz

gollum
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
04-12-2018
Wiadomość 1 z 4 (5 719 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

O tym czy będziesz musiał potwierdzić transakcję kodem SMS decyduje nasz algorytm. Może zdarzyć się tak, że przez długi czas nie będziesz o to proszony, aby następnie taki SMS przyszedł kilka razy z rzędu. Dziękujemy za sugestię, cały czas pracujemy nad tym, żeby nasz system był jak najbardziej przyjazny użytkownikowi. 
 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
140
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 648 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

Witam.
Podpisuję się pod problemem. 

Obecnie system wymaga ode mnie kodów sms do każdej transakcji z zaufanym odbiorcą.
Jest to bardzo irytujące biorąc pod uwagę fakt, że przez ostatnie 2 lata nie było to potrzebne ani razu.
Po to zapisuje się stałych odbiorców, żeby nie trzeba było tracić czasu na zbędne wypełnianie okienek.
Proszę coś z tym zrobić.

Pozdrawiam

Piotr

bober1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
14-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 063 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

Autoryzacja transakcji przez SMS może być wymagana niezależnie od tego, czy przelew wykonujesz do zapisanego odbiorcy czy nie - jest to kwestia bezpieczeństwa. Decyzja o tym, czy dodatkowa autoryzacja będzie wymagana jest po stronie systemu. 

Twoją opinię przekazałam do odpowiedniej jednostki w naszym banku.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
480
108
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (2 011 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

@INNA Przepraszamy za kłopoty z wpłatomatem. Prosimy, podaj nam numer swojego zgłoszenia. Zobaczymy, czy możemy coś więcej zrobić w Twojej sprawie.

09-12-2022
Re: Re.: Awaria wpłatomatu reklamacja

Oczywiście, że zgłosiłam i jestem zbywana "okrągłymi odpowiedziami" ze strony banku, który za każdym razem wydłuża wyjaśnienie reklamacji o kolejny m-c. Teraz mam czekać do 9.01.2023. SKANDAL!!! Te pi

...

09-12-2022
Problem z logowaniem do banku poprzez przeglądarkę Brave

Witam,

 

Mam problem z logowaniem do bankowości internetowej poprzez przeglądarkę Brave -> https://login.ingbank.pl/mojeing/app/#login.

Czas otwierania strony logowania jest bardzo długi ~15s, a w panelu

...

08-12-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy