Odpowiedz

Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

W Moje ING dla małych firm od mniej więcej tygodnia każdy nowy przelew do odbiorcy z listy odbiorców wymaga autoryzacji kodem SMS. Jest to wysoce denerwujące. Proszę o informację kiedy funkcjonalność systemu powróci do stanu sprzed tygodnia lub pojawi się możliwość oznaczenia odbiorcy jako zaufanego (jak w innych bankach) tak, aby dodatkowa autoryzacja SMS nie była wymagana? Nie po to mamy w systemie listę stałych odbiorców, żeby za każdym razem przepisywać kody SMS.

 

Pozdrawiam

 

Grzegorz

gollum
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
04-12-2018
Wiadomość 1 z 4 (8 625 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

O tym czy będziesz musiał potwierdzić transakcję kodem SMS decyduje nasz algorytm. Może zdarzyć się tak, że przez długi czas nie będziesz o to proszony, aby następnie taki SMS przyszedł kilka razy z rzędu. Dziękujemy za sugestię, cały czas pracujemy nad tym, żeby nasz system był jak najbardziej przyjazny użytkownikowi. 
 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (8 554 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

[ Edytowane ]

Witam.
Podpisuję się pod problemem. 

Obecnie system wymaga ode mnie kodów sms do każdej transakcji z zaufanym odbiorcą.
Jest to bardzo irytujące biorąc pod uwagę fakt, że przez ostatnie 2 lata nie było to potrzebne ani razu.
Po to zapisuje się stałych odbiorców, żeby nie trzeba było tracić czasu na zbędne wypełnianie okienek.
Proszę coś z tym zrobić.

Pozdrawiam

Piotr

bober1
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
14-06-2021
Wiadomość 3 z 4 (4 969 wyświetleń)

Re: Autoryzacja przelewów do odbiorców z listy

Autoryzacja transakcji przez SMS może być wymagana niezależnie od tego, czy przelew wykonujesz do zapisanego odbiorcy czy nie - jest to kwestia bezpieczeństwa. Decyzja o tym, czy dodatkowa autoryzacja będzie wymagana jest po stronie systemu. 

Twoją opinię przekazałam do odpowiedniej jednostki w naszym banku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 4 (4 917 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy