18-06-2021 09:04
18-06-2021 09:07
18-06-2021 09:07 | Edytowano: 18-06-2021 09:12
Nie tylko w aplikacji, strona też leży, "Nie udało się pobrać danych" wszędzie
18-06-2021 09:39
Robimy, co w naszej mocy aby przywrócić dostęp do bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej. Przepraszamy Was za te utrudnienia
Przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Termin podany przy zgłoszeniu jest maksymalnym. Przekazałam w Twojej sprawie wiadomość do zespołu reklamacyjnego z prośbą o przyspieszenie.
09-11-2025Przekazałam Twoją opinię do zespołu, który zajmuje się naszą ofertą i usługami.
09-11-2025Tutaj nie mamy już dostępu do szczegółów Twojej płatności i odpowiedzi na zgłoszenie.
Jeśli chciałabyś dopytać w tej sprawie, napisz do nas na czacie w Moim ING.
09-11-2025
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 6 | |
| 4 |