Odpowiedz

Re.: Awaria Maklera

Szczyt bezczelności. Na debiucie to ja planowałem już sprzedać.

Aby nie mrozić kapitału czekałem do ostatniego dnia ale wasz super kompetentny i niewodny bank uniemożliwił mi zapis na akcje.

Dziękuje całemu zespołowi ING. Jesteście SUPER...... Wszystkie wasze produkty zamykam w trybie pilnym. ROR, karty kredytowe, konto maklerskie itd.

barniix
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
2
03-12-2020
Wiadomość 81 z 118 (2 981 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Pomijając oczywiste straty finansowe... Czy w czasie awarii doszło również do wycieku danych osobowych? Wczoraj otrzymałem telefony z propozycją zakupu złota oraz nieruchomości w celach inwestycyjnych... Nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca... Dzwonienie wprost z taka oferta świadczy o pozyskaniu ściśle określonej grupy odbiorców.
Jantek16
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
1
04-12-2020
Wiadomość 82 z 118 (2 835 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Jaki makler to taki bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Fajter73
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
2
04-12-2020
Wiadomość 83 z 118 (2 778 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Pytanie tak naprawdę jest - co właściwie ktoś miałby napisać w tej reklamacji i jak miałoby wyglądać rekompensowanie, skoro tak naprawdę chyba nikt nie wie, czy mając dostęp do aplikacji udałoby się sprzedać/kupić po określonej cenie. Szczególnie, że jak ktoś już zdaje się napisał, decyzje przez niektórych podejmowane są na przestrzeni minut/sekund Emotikon: Szczęśliwy.

 

Mogę oczywiście napisać, że sprzedałbym o 12 dzisiaj jakieś akcje po jakiejś tam cenie, ale przecież chyba nikt ot tak nie 'da' mi tych pieniędzy. No chyba, że bank nagle zdecydowałby się na zakup rzeczonych akcji po zadeklarowanym kursie zbycia przez inwestorów (biorąc pod uwagę faktyczną wartość akcji w danym dniu), ale jest to chyba dość karkołomne jeśli chodzi o możliwe straty finansowe banku.

Odpowiedz
0 Lajków
vam
vam
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
04-12-2020
Wiadomość 84 z 118 (2 668 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Witam.

 

Zrobiłem małe rozeznanie w temacie. Też mocno ucierpiałem w wyniku awarii maklera. Sugeruję następujące kroki:

 

1. Złożenie reklamacji. Uzasadnienie procesów i planowanych ruchów: sprzedaż/zakup, zapis na rynek pierwotny etc.

2. W przypadku odmowy skorzystanie z dostępnych środków Rzecznik Finansowy, KNF.
3. Dalej pozostaje pozew zbiorowy można spróbować poprzez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

 

Nie może tak być, że konto maklerskie zostało unieruchomione na dwa dni. W takim kluczowym okresie inwestycyjnym - w zasadzie nigdy nie powinno się to wydarzyć. Ponadto to nie z usługodawcą ING mamy umowę tylko bezpośrednio z bankiem ING. Na forum Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych zostanie utworzony odpowiedni wątek w sprawie dalszych działań prawnych. Póki co trzeba poczekać jeszcze na oficjalne stanowisko ING.

 

VergiliusMelus
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
1
04-12-2020
Wiadomość 85 z 118 (2 650 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Martwi mnie to: " Postaramy się najpierw wszystko naprawić, a później zrobić co możemy, by Wam to wynagrodzić. "

A jak nic nie wyjdzie ze starań aby wszystko naprawić? To co wtedy z naszymi pieniędzmi? 

Jak im znikły dane i nie będą mogli tego odtworzyć. Co wtedy?

 

Odpowiedz
0 Lajków
kameleon2
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
04-12-2020
Wiadomość 86 z 118 (2 605 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Mogą mieć a jak mogę iść siedzieć....  Ale przed siekierą .. go nie osłoni.. Kolega.  JAK NIE ODDADZĄ PIENIĘDZY zabije ze dwóch - i mówię to z pełną świadomością !

Odpowiedz
0 Lajków
marcink1
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
4
2
04-12-2020
Wiadomość 87 z 118 (2 517 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Jeszcze jedno pytanie - ile mamy czasu jako Klienci na składanie reklamacji w takim przypadku i czy czas jej złożenia ma jakiekolwiek znaczenie?

Ciachito
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
14
21
03-12-2020
Wiadomość 88 z 118 (2 473 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Uwaga!

 

Dla tych, którzy wczoraj składali reklamacje: sprawdźcie czy w Centrum Powiadomień macie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. U mnie nie było i po rozmowie z konsultantem na czacie okazało się, że żadnej mojej reklamacji oni nie widzą (mimo, że mam ją w wysłanych w Centrum i nawet zrobiłem jej zapis do PDF). Czyli faktycznie dla ING wyglądało, że żadnej reklamacji nie złożyłem! Ponowiłem na czacie zgłoszenie i Konsultant zapewnił mnie, że dopisano, że dotyczy to sytuacji z 3 grudnia. Dopiero teraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, ale nie wczorajszego tylko dzisiejszego.

 

Sprawdźcie lepiej jak to u Was wygląda.

Kobalt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
3
04-12-2020
Wiadomość 89 z 118 (2 305 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Nowa informacja, która rozwiewa przynajmniej te najgorsze obawy:

 

"Zapewniamy, że Państwa pieniądze, papiery wartościowe i dane są bezpieczne. Naprawa awarii trwa tak długo, bo chcemy mieć pewność, że po udostępnieniu Maklera wszystko będzie się zgadzać i działać prawidłowo. "

Odpowiedz
0 Lajków
Kobalt
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
16
3
04-12-2020
Wiadomość 90 z 118 (2 208 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną

Witam

Zamówiłem raport Bik przez aplikację mobilną ing niestety nie dostałem sms z hasłem do raportu gdy na infolinii dowiedziałem się że nie ma możliwości wysłania tego hasła to będzie reklamacja bo t...

06-05-2021
Re: Zajęcie egzekucyjne

Konto z zajęciem egzekucyjnym możesz zamknąć w dowolnym oddziale naszego banku. Zajęcie egzekucyjne nie musi być wtedy w całości spłacone, jednak jeśli my naliczyliśmy jakieś opłaty (np. za konto czy

...

06-05-2021
Re.: Samsung Galaxy J3 2016

W nowej wersji aplikacji celowo było zrobione, aby nie można było zrezygnować z aktualizacji. W innych bankach rzeczywiście dbają o klientów, aby nie robić problemów z aplikacjami na starych telefonac

...

06-05-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy