Odpowiedz

Re.: Awaria Maklera

Szczyt bezczelności. Na debiucie to ja planowałem już sprzedać.

Aby nie mrozić kapitału czekałem do ostatniego dnia ale wasz super kompetentny i niewodny bank uniemożliwił mi zapis na akcje.

Dziękuje całemu zespołowi ING. Jesteście SUPER...... Wszystkie wasze produkty zamykam w trybie pilnym. ROR, karty kredytowe, konto maklerskie itd.

barniix
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
2
03-12-2020
Wiadomość 81 z 120 (9 027 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Pomijając oczywiste straty finansowe... Czy w czasie awarii doszło również do wycieku danych osobowych? Wczoraj otrzymałem telefony z propozycją zakupu złota oraz nieruchomości w celach inwestycyjnych... Nigdy wcześniej nic takiego nie miało miejsca... Dzwonienie wprost z taka oferta świadczy o pozyskaniu ściśle określonej grupy odbiorców.
Jantek16
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
04-12-2020
Wiadomość 82 z 120 (8 881 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Jaki makler to taki bank.
Odpowiedz
0 Lajków
Fajter73
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
04-12-2020
Wiadomość 83 z 120 (8 824 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Pytanie tak naprawdę jest - co właściwie ktoś miałby napisać w tej reklamacji i jak miałoby wyglądać rekompensowanie, skoro tak naprawdę chyba nikt nie wie, czy mając dostęp do aplikacji udałoby się sprzedać/kupić po określonej cenie. Szczególnie, że jak ktoś już zdaje się napisał, decyzje przez niektórych podejmowane są na przestrzeni minut/sekund Emotikon: Szczęśliwy.

 

Mogę oczywiście napisać, że sprzedałbym o 12 dzisiaj jakieś akcje po jakiejś tam cenie, ale przecież chyba nikt ot tak nie 'da' mi tych pieniędzy. No chyba, że bank nagle zdecydowałby się na zakup rzeczonych akcji po zadeklarowanym kursie zbycia przez inwestorów (biorąc pod uwagę faktyczną wartość akcji w danym dniu), ale jest to chyba dość karkołomne jeśli chodzi o możliwe straty finansowe banku.

Odpowiedz
0 Lajków
vam
vam
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
04-12-2020
Wiadomość 84 z 120 (8 714 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Witam.

 

Zrobiłem małe rozeznanie w temacie. Też mocno ucierpiałem w wyniku awarii maklera. Sugeruję następujące kroki:

 

1. Złożenie reklamacji. Uzasadnienie procesów i planowanych ruchów: sprzedaż/zakup, zapis na rynek pierwotny etc.

2. W przypadku odmowy skorzystanie z dostępnych środków Rzecznik Finansowy, KNF.
3. Dalej pozostaje pozew zbiorowy można spróbować poprzez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

 

Nie może tak być, że konto maklerskie zostało unieruchomione na dwa dni. W takim kluczowym okresie inwestycyjnym - w zasadzie nigdy nie powinno się to wydarzyć. Ponadto to nie z usługodawcą ING mamy umowę tylko bezpośrednio z bankiem ING. Na forum Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych zostanie utworzony odpowiedni wątek w sprawie dalszych działań prawnych. Póki co trzeba poczekać jeszcze na oficjalne stanowisko ING.

 

VergiliusMelus
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
04-12-2020
Wiadomość 85 z 120 (8 694 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Martwi mnie to: " Postaramy się najpierw wszystko naprawić, a później zrobić co możemy, by Wam to wynagrodzić. "

A jak nic nie wyjdzie ze starań aby wszystko naprawić? To co wtedy z naszymi pieniędzmi? 

Jak im znikły dane i nie będą mogli tego odtworzyć. Co wtedy?

 

Odpowiedz
0 Lajków
kameleon2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
04-12-2020
Wiadomość 86 z 120 (8 649 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Mogą mieć a jak mogę iść siedzieć....  Ale przed siekierą .. go nie osłoni.. Kolega.  JAK NIE ODDADZĄ PIENIĘDZY zabije ze dwóch - i mówię to z pełną świadomością !

Odpowiedz
0 Lajków
marcink1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
04-12-2020
Wiadomość 87 z 120 (8 561 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Jeszcze jedno pytanie - ile mamy czasu jako Klienci na składanie reklamacji w takim przypadku i czy czas jej złożenia ma jakiekolwiek znaczenie?

Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 88 z 120 (8 517 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Uwaga!

 

Dla tych, którzy wczoraj składali reklamacje: sprawdźcie czy w Centrum Powiadomień macie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. U mnie nie było i po rozmowie z konsultantem na czacie okazało się, że żadnej mojej reklamacji oni nie widzą (mimo, że mam ją w wysłanych w Centrum i nawet zrobiłem jej zapis do PDF). Czyli faktycznie dla ING wyglądało, że żadnej reklamacji nie złożyłem! Ponowiłem na czacie zgłoszenie i Konsultant zapewnił mnie, że dopisano, że dotyczy to sytuacji z 3 grudnia. Dopiero teraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, ale nie wczorajszego tylko dzisiejszego.

 

Sprawdźcie lepiej jak to u Was wygląda.

Kobalt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
04-12-2020
Wiadomość 89 z 120 (8 349 wyświetleń)

Re.: Awaria Maklera

Nowa informacja, która rozwiewa przynajmniej te najgorsze obawy:

 

"Zapewniamy, że Państwa pieniądze, papiery wartościowe i dane są bezpieczne. Naprawa awarii trwa tak długo, bo chcemy mieć pewność, że po udostępnieniu Maklera wszystko będzie się zgadzać i działać prawidłowo. "

Odpowiedz
0 Lajków
Kobalt
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
04-12-2020
Wiadomość 90 z 120 (8 251 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Makler - daleko do waszej konkurencji

To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Emotikon: Mrugający Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic

...

27-11-2024
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Nie chce zakładać nowego wątku.

Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.

Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda

...

27-11-2024
Re.: Wyciągi w kolorze

To, że ktoś nie umie drukować to od razu argument, że logo ING nie w kolorze? Przecież tylko głównie o logo chodzi.

Jakoś w mBanku mamy w kolorze do dzisiaj Emotikon: Mrugający

27-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy