04-12-2020 14:39
Szczyt bezczelności. Na debiucie to ja planowałem już sprzedać.
Aby nie mrozić kapitału czekałem do ostatniego dnia ale wasz super kompetentny i niewodny bank uniemożliwił mi zapis na akcje.
Dziękuje całemu zespołowi ING. Jesteście SUPER...... Wszystkie wasze produkty zamykam w trybie pilnym. ROR, karty kredytowe, konto maklerskie itd.
04-12-2020 14:55
04-12-2020 15:06
04-12-2020 15:28
Pytanie tak naprawdę jest - co właściwie ktoś miałby napisać w tej reklamacji i jak miałoby wyglądać rekompensowanie, skoro tak naprawdę chyba nikt nie wie, czy mając dostęp do aplikacji udałoby się sprzedać/kupić po określonej cenie. Szczególnie, że jak ktoś już zdaje się napisał, decyzje przez niektórych podejmowane są na przestrzeni minut/sekund .
Mogę oczywiście napisać, że sprzedałbym o 12 dzisiaj jakieś akcje po jakiejś tam cenie, ale przecież chyba nikt ot tak nie 'da' mi tych pieniędzy. No chyba, że bank nagle zdecydowałby się na zakup rzeczonych akcji po zadeklarowanym kursie zbycia przez inwestorów (biorąc pod uwagę faktyczną wartość akcji w danym dniu), ale jest to chyba dość karkołomne jeśli chodzi o możliwe straty finansowe banku.
04-12-2020 15:30
Witam.
Zrobiłem małe rozeznanie w temacie. Też mocno ucierpiałem w wyniku awarii maklera. Sugeruję następujące kroki:
1. Złożenie reklamacji. Uzasadnienie procesów i planowanych ruchów: sprzedaż/zakup, zapis na rynek pierwotny etc.
2. W przypadku odmowy skorzystanie z dostępnych środków Rzecznik Finansowy, KNF.
3. Dalej pozostaje pozew zbiorowy można spróbować poprzez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Nie może tak być, że konto maklerskie zostało unieruchomione na dwa dni. W takim kluczowym okresie inwestycyjnym - w zasadzie nigdy nie powinno się to wydarzyć. Ponadto to nie z usługodawcą ING mamy umowę tylko bezpośrednio z bankiem ING. Na forum Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych zostanie utworzony odpowiedni wątek w sprawie dalszych działań prawnych. Póki co trzeba poczekać jeszcze na oficjalne stanowisko ING.
04-12-2020 15:36
Martwi mnie to: " Postaramy się najpierw wszystko naprawić, a później zrobić co możemy, by Wam to wynagrodzić. "
A jak nic nie wyjdzie ze starań aby wszystko naprawić? To co wtedy z naszymi pieniędzmi?
Jak im znikły dane i nie będą mogli tego odtworzyć. Co wtedy?
04-12-2020 15:50
Mogą mieć a jak mogę iść siedzieć.... Ale przed siekierą .. go nie osłoni.. Kolega. JAK NIE ODDADZĄ PIENIĘDZY zabije ze dwóch - i mówię to z pełną świadomością !
04-12-2020 15:56
Jeszcze jedno pytanie - ile mamy czasu jako Klienci na składanie reklamacji w takim przypadku i czy czas jej złożenia ma jakiekolwiek znaczenie?
04-12-2020 16:32
Uwaga!
Dla tych, którzy wczoraj składali reklamacje: sprawdźcie czy w Centrum Powiadomień macie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. U mnie nie było i po rozmowie z konsultantem na czacie okazało się, że żadnej mojej reklamacji oni nie widzą (mimo, że mam ją w wysłanych w Centrum i nawet zrobiłem jej zapis do PDF). Czyli faktycznie dla ING wyglądało, że żadnej reklamacji nie złożyłem! Ponowiłem na czacie zgłoszenie i Konsultant zapewnił mnie, że dopisano, że dotyczy to sytuacji z 3 grudnia. Dopiero teraz dostałem potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, ale nie wczorajszego tylko dzisiejszego.
Sprawdźcie lepiej jak to u Was wygląda.
04-12-2020 16:43
Nowa informacja, która rozwiewa przynajmniej te najgorsze obawy:
"Zapewniamy, że Państwa pieniądze, papiery wartościowe i dane są bezpieczne. Naprawa awarii trwa tak długo, bo chcemy mieć pewność, że po udostępnieniu Maklera wszystko będzie się zgadzać i działać prawidłowo. "
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |