Odpowiedz

Problemy z działaniem maklera

Dzień dobry,

Od kilkunastu minut mam problem z dostępem do maklera. Wyświetla się błąd "nolweb-in error" przez krótką chwilę. Widzę posiadane środki, ale nie mam dostępu do możliwości wykonywania transakcji i obserwowania notowań. Nawet odświeżanie posiadanych środków trwa strasznie długo. Czy są jakieś ogólne problemy?  Kilkukrotne ponowne uruchomienie nic nie daje.

Ktoś ma podobne problemy?

Odpowiedz
0 Lajków
Ciachito
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
21
03-12-2020
Wiadomość 1 z 27 (11 576 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

[ Edytowane ]

Mam dokładnie to samo. Skandaliczne! ING proszę o natychmiastową interwencję.

Odpowiedz
0 Lajków
inwestorING
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 2 z 27 (11 537 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

U mnie dokładnie te same problemy. Niestety to kolejna awaria. Prosimy ING o ustosunkowanie się.
Odpowiedz
0 Lajków
domi12502
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
2
03-12-2020
Wiadomość 3 z 27 (11 473 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

"nolweb-in error" kolejna awaria Maklera,na stronie banku i na mobilnej,porażka

Odpowiedz
0 Lajków
GrzesieKk
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
11-12-2020
Wiadomość 4 z 27 (11 453 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

ja np nie mogę sprzedać zakupionych papierów, bo automatycznie wylogowuje

dostępu do konta też nie mam, na zasadzie podglądu

zlecenia jeszcze chodzą, ale strasznie wolno

 

znowu będzie afera ?

Odpowiedz
0 Lajków
arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 5 z 27 (11 423 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Mija równo miesiąc od poprzedniej awarii... Dramat
Odpowiedz
0 Lajków
sobol92
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
1
09-04-2020
Wiadomość 6 z 27 (11 417 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Potwierdzam, ale u mnie były również wczoraj. Nie tak uciążliwe jak dzisiejsze, ale jednak.

Utrata połączenia z notowaniami, mielenie przy składaniu zleceń... .

Odpowiedź (pomoc z banku) z banku:

- proszę zmienić przeglądarkę na chrome - używam chrome cały czas,

- proszę wyczyścić pliki w przeglądarce i zalogować ponownie - ile razy dziennie to robić?

drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 7 z 27 (11 407 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Ciekawostka - kolejne dziwne sytuacje po KOLEJNEJ przerwie konserwacyjnej (5-6 stycznia).

Odpowiedz
0 Lajków
drobniak
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
86
25
03-12-2020
Wiadomość 8 z 27 (11 403 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

a może proszę włączyć urządzenie elektryczne do prądu

wtedy pracuje lepiej

irytujące te podpowiedzi co zrobić...

arturo74
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
58
26
03-12-2020
Wiadomość 9 z 27 (11 397 wyświetleń)

Re.: Problemy z działaniem maklera

Lepiej by byłó jakby co postawili i wypili i niczego nie dotykali ci informatycyEmotikon: Szczęśliwy)

Odpowiedz
0 Lajków
pawlik85
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
08-01-2021
Wiadomość 10 z 27 (11 396 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czekanie na karte

Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

16-07-2025
Re: Koniec oprocentowania stalego i przejście na zmienne

1. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole

...

16-07-2025
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do

...

15-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy