- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Kompatybilność przeglądarki Chrome
06-12-2021 08:45
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
czy przeglądarka Google chrome dalej jest wspierana ? Czy ktoś również ma z nią problemy ?
Jak chce zrobić przelew to nie mogę przejść od pół z opisem tylko przerzuca kursor do innego pola (np do pola gdzie jest numer konta do przelewu).
Jak mam kilka stron z historii, chce przejść np na stronę nr2 ti przerzuca mnie do filtra (pola gdzie wpisuję zakres dat).
Na Firefox nie mam tego problemu.
Jak to naprawić na chrome ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-12-2021 06:26
Re: Kompatybilność przeglądarki Chrome
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Caporeira sprawdź czy masz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome. Co to piszesz, wskazuje, że może masz wcześniejsze wersje. Po aktualizacji wszystko powinno działać jak należy
Gdyby sytuacja się jednak pojawiała nadal albo masz najnowszą wersję, skontaktuj się z naszym serwisem - 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moje ING, pomożemy ustalić co się dzieje
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
10-12-2021 09:49
Re: Kompatybilność przeglądarki Chrome
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W jaki sposób mogę udostępnić Państwu nagranie wideo - jak to wygląda, co się dzieje ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
11-12-2021 09:36
Re: Kompatybilność przeglądarki Chrome
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli masz aktualną przeglądarkę a kłopot nadal występuje,
możesz do nas napisać w tej sprawie na czacie, po zalogowaniu do usługi Moje ING.
Tam wprawdzie nie prześlesz nagranego filmiku ale możesz opisać całą sytuację.
Specjalista na tej podstawie przyjmie od Ciebie zgłoszenie.
Dodam, że wspieramy przeglądarkę Google Chrome od wersji 82+ i nowsze. Upewnij się proszę, jaką masz masz wersję.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
13-12-2021 20:17
Re.: Kompatybilność przeglądarki Chrome
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
https://whatsabyte.com/find-chrome-profile-folders-windows-mac-linux/ .
Wyłącz przegladarkę, skopiuj katalog profilu w bezpieczne miejsce (do późniejszego przywrócenia).
Uruchom przeglądarkę, utwórz nowy profil:
https://pureinfotech.com/add-new-user-profiles-google-chrome/ .
Sprawdź czy dalej będzie problem z poruszaniem się po stronie banku.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość