06-12-2021 08:45
Dzień dobry,
czy przeglądarka Google chrome dalej jest wspierana ? Czy ktoś również ma z nią problemy ?
Jak chce zrobić przelew to nie mogę przejść od pół z opisem tylko przerzuca kursor do innego pola (np do pola gdzie jest numer konta do przelewu).
Jak mam kilka stron z historii, chce przejść np na stronę nr2 ti przerzuca mnie do filtra (pola gdzie wpisuję zakres dat).
Na Firefox nie mam tego problemu.
Jak to naprawić na chrome ?
07-12-2021 06:26
@Caporeira sprawdź czy masz najnowszą wersję przeglądarki Google Chrome. Co to piszesz, wskazuje, że może masz wcześniejsze wersje. Po aktualizacji wszystko powinno działać jak należy
Gdyby sytuacja się jednak pojawiała nadal albo masz najnowszą wersję, skontaktuj się z naszym serwisem - 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moje ING, pomożemy ustalić co się dzieje
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
10-12-2021 09:49
W jaki sposób mogę udostępnić Państwu nagranie wideo - jak to wygląda, co się dzieje ?
11-12-2021 09:36
Jeśli masz aktualną przeglądarkę a kłopot nadal występuje,
możesz do nas napisać w tej sprawie na czacie, po zalogowaniu do usługi Moje ING.
Tam wprawdzie nie prześlesz nagranego filmiku ale możesz opisać całą sytuację.
Specjalista na tej podstawie przyjmie od Ciebie zgłoszenie.
Dodam, że wspieramy przeglądarkę Google Chrome od wersji 82+ i nowsze. Upewnij się proszę, jaką masz masz wersję.
13-12-2021 20:17
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |