08-01-2021 10:28
08-01-2021 16:25
Witam. Przerwa w działaniu Maklera trwała około godziny, później wróciła pełna funkcjonalność. Chciałbym, żeby ktoś z Banku wypowiedział się na temat tej usterki - czy jednorazowa, czy wyeliminowana, a przede wszystkim potwierdził, że faktycznie taki problem występował i mają jego świadomość. Bez tego Makler nie będzie działał lepiej nigdy w przyszłości. Pozdrawiam.
12-01-2021 09:49
reklamacje: Do rozpatrzenia pozostaje nam ich coraz mniej, codziennie odpowiadamy na kolejne. Twoja też nie pozostanie bez odpowiedzi. Kiedy to się stanie nie wiem, ale na pewno się stanie.
awaria: Mamy świadomość, że nie zawsze nasze systemy działają prawidłowo. Na ten moment już wszystko działa prawidłowo.
13-01-2021 09:57
Może jest to domeną korporacji jak Wasz bank, a może znak postępującej bylejakości naszych czasów, ale sama wiedza o tym, że co jakiś czas coś nie działa, wcale nie przybliża Was do doprowadzenia do sytuacji, że w przyszłości wszystko będzie działać dobrze. Raczej brzmi to jak - "co jakiś czas coś musi nie działać i proszę się nie dziwić". A dla mnie osobiście akurat brak dostępu do reagowania na dynamicznym rynku nawet przez godzinę w miesiącu to jest coś co nie powinno się wydarzyć, a z całą pewności powinno prowadzić do sytuacji w której znajdą się rozwiązania na ograniczenie problemu w przyszłości. Dziwię się, że nie zostało napisane "Nasz zespół specjalistów każdą taką awarie szczegółowo analizuje i podejmuje działania korygujące, by sprostać pracy systemu z tak dynamicznie przyrastającą liczbą klientów".
Co do reklamacji to nigdy nie poddałem w wątpliwość, że nie otrzymam na nią odpowiedzi. Wręcz przeciwnie - oczywistym jest, że ona przyjdzie, bo przecież w przeciwnym wypadku każda musiała by być uznana w całości.
Nie ma we mnie złości i nie hejtuję, piszę po prostu co myślę i zdaję sobie jednak sprawę z jakiej pozycji Pan pisze.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
18-06-2021 09:11
Powtórka z rozrywki.
Nie działa kompletnie dostęp do konta.
Brawo ING.
18-06-2021 09:14
znowu będą wracać za miesięczne prowizje ?
przecież w takich warunkach nie można mieć u nich konta, podstawą jest stabilność i działanie usługi
decyzje inwestycyjne są po stronie klienta
jak tu można inwestować / grać na szybko skoro odłączają cię od koryta
to jak gra w znaczone karty
kto mi zwróci straty jakie dziś poniosłem ?
albo zyski odda które mogłem sobie wypracować ?
a wstałem i miałem kilka pomysłów i co ?
i ing
skwitować to można tylko tak
jprdle
18-06-2021 09:15
18-06-2021 09:15
@drobniak Faktycznie- mamy awarię. Pilnie pracujemy już nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności.
18-06-2021 09:15
Już działa logowanie ale makler nadal nie, a ja musze kilka transakcji zamknąć. SKANDAL!
18-06-2021 09:15
Spróbuj teraz, powinieneś móc się zalogować do MojegoING, na górnym pasku będziesz miał przejście do Maklera.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
8 | |
6 | |
4 | |
4 |