20 dni bez prowizji to za mało aby zatrzymać klientów. Minimum 3 miesiące, to ludzie by zapomnieli o awarii i nie myśleliby o przenosinach do konkurencji. A tak to większość wykorzysta brak prowizji do skeszowania zysków i wytransferuje środki to bezawaryjnego maklera
Brak prowizji przez pół roku by być może zatrzymał większość klientów przed zmianą maklera. Choć pewnie dostaniemy smsa z przeprosinami i miesiąc konta aktywnego za darmo. Śmiech na sali!
Zaraz 13:00 czekamy na kolejną wiadomość od was. Może napiszecie już coś o rekompensatach? Np zwrot 50% prowizji z całego roku? Jeśli stać was tylko na "przepraszam" to za dużo klientów wam nie zostanie.
Z ostatniego komuniaktu wynika, że sobie darowaliście na razie naprawy? I ruszycie z dalszymi naprawami dopiero w nocy? Czy można się jeszcze spodziewać, że do północy makler zacznie działać?
tylko nie myślcie, ze po 17 macie już fajrant i nie trzeba pracować. Macie do końca dnia to próbowac naprawić bo setki osób czekają na zapis do debiutu PCF. Ja do północy makler nie zacznie działać to dopiero posypią się reklamacje.