04-12-2020 12:52
jak w życiu ktoś musi ciężko pracować, żeby reszta miała wolne, ja mam od wczoraj np
04-12-2020 12:58
Zaraz 13:00 czekamy na kolejną wiadomość od was. Może napiszecie już coś o rekompensatach? Np zwrot 50% prowizji z całego roku? Jeśli stać was tylko na "przepraszam" to za dużo klientów wam nie zostanie.
04-12-2020 12:58
2 minuty - 120 s. już za chwilę.
04-12-2020 12:58
Co za porażka, ja się pytała wczoraj jak składać reklamacje to Pani nie wiedziała ! To nie jest wina klienta jak odoradca nie wie !
04-12-2020 12:59
Za chwilę dowiemy się o kolejnym ambitnym planie
04-12-2020 13:00
BUM - 13.00
04-12-2020 13:00
Działa komuś?
04-12-2020 13:01
Cóż za niespodzianka...
04-12-2020 13:01
04-12-2020 13:01
MI dalej nie działa. Jest po 13.
Cześć, czy długi okres oczekiwania na decyzje w sprawie udzielenia kredytu hipotecznego to już standard? 18.06 złożyłam wszelkie wymagane dokumenty do wniosku o kredyt hipoteczny (zaświadczenia, opera
... 18-07-2025Wysłaliśmy wiadomość do działu reklamacji z prośbą o pilną interwencję w temacie tego zgłoszenia.
17-07-2025Minęły 24 godziny od zgłoszenia zdarzenia , brak jakiejkolwiek odpowiedzi od banku . Zostałem pozbawiony 7000 tyś złotych , środków na jedzenie i opłacenie rachunków . Ten bank to kpina ! Przyszedł cz
... 17-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
13 | |
13 | |
6 | |
4 |