04-12-2020 12:52
jak w życiu ktoś musi ciężko pracować, żeby reszta miała wolne, ja mam od wczoraj np
04-12-2020 12:58
Zaraz 13:00 czekamy na kolejną wiadomość od was. Może napiszecie już coś o rekompensatach? Np zwrot 50% prowizji z całego roku? Jeśli stać was tylko na "przepraszam" to za dużo klientów wam nie zostanie.
04-12-2020 12:58
2 minuty - 120 s. już za chwilę.
04-12-2020 12:58
Co za porażka, ja się pytała wczoraj jak składać reklamacje to Pani nie wiedziała ! To nie jest wina klienta jak odoradca nie wie !
04-12-2020 12:59
Za chwilę dowiemy się o kolejnym ambitnym planie ![]()
04-12-2020 13:00
BUM - 13.00
04-12-2020 13:00
Działa komuś?
04-12-2020 13:01
Cóż za niespodzianka...
04-12-2020 13:01
04-12-2020 13:01
MI dalej nie działa. Jest po 13.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |