04-12-2020 12:52
jak w życiu ktoś musi ciężko pracować, żeby reszta miała wolne, ja mam od wczoraj np
04-12-2020 12:58
Zaraz 13:00 czekamy na kolejną wiadomość od was. Może napiszecie już coś o rekompensatach? Np zwrot 50% prowizji z całego roku? Jeśli stać was tylko na "przepraszam" to za dużo klientów wam nie zostanie.
04-12-2020 12:58
2 minuty - 120 s. już za chwilę.
04-12-2020 12:58
Co za porażka, ja się pytała wczoraj jak składać reklamacje to Pani nie wiedziała ! To nie jest wina klienta jak odoradca nie wie !
04-12-2020 12:59
Za chwilę dowiemy się o kolejnym ambitnym planie
04-12-2020 13:00
BUM - 13.00
04-12-2020 13:00
Działa komuś?
04-12-2020 13:01
Cóż za niespodzianka...
04-12-2020 13:01
04-12-2020 13:01
MI dalej nie działa. Jest po 13.
Patrzymy na to co robi konkurencja i dostrzegamy zainteresowanie IKE i rynkami zagranicznymi. Analizujemy możliwość wprowadzenia tych usług u nas. Rozumiemy, że chcielibyście skorzystać z nich już ter
... 19-11-2024
@DominikaW:Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
To chyba będz
... 18-11-2024Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
11 | |
9 | |
6 | |
4 | |
4 |