04-12-2020 12:52
jak w życiu ktoś musi ciężko pracować, żeby reszta miała wolne, ja mam od wczoraj np
04-12-2020 12:58
Zaraz 13:00 czekamy na kolejną wiadomość od was. Może napiszecie już coś o rekompensatach? Np zwrot 50% prowizji z całego roku? Jeśli stać was tylko na "przepraszam" to za dużo klientów wam nie zostanie.
04-12-2020 12:58
2 minuty - 120 s. już za chwilę.
04-12-2020 12:58
Co za porażka, ja się pytała wczoraj jak składać reklamacje to Pani nie wiedziała ! To nie jest wina klienta jak odoradca nie wie !
04-12-2020 12:59
Za chwilę dowiemy się o kolejnym ambitnym planie
04-12-2020 13:00
BUM - 13.00
04-12-2020 13:00
Działa komuś?
04-12-2020 13:01
Cóż za niespodzianka...
04-12-2020 13:01
04-12-2020 13:01
MI dalej nie działa. Jest po 13.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |