07-03-2018 14:31
Nie wiemy jeszcze kiedy dokładnie powiadomienia PUSH do kart kredytowych będą ponownie działać. Ciągle nad tym pracujemy. Mamy nadzieję, że wrócą one do nas już wkrótce.
22-03-2018 08:53
Tak jak pisałem, w iOS 11 można ustawić powiadomienia poszczególnych aplikacji na prywatne, ale to rodzi kolejny problem - po wejściu do aplikacji czasami niemożliwe jest dowiedzieć się, o co chodziło w powiadomieniu. Np. dzisiaj w nocy dostałem powiadomienie, ale nie wiem, czego dotyczyło - w historii transakcji nic nowego, brak nowych wiadomości... być może trzeba by pomyśleć nad jakimś centrum powiadomień wewnątrz aplikacji?
Pozdrawiam
23-03-2018 09:02
Dziękuję za Twoje uwagi. Twoją propozycję na przedstawienie historii powiadomień PUSH przesłałam do osób zajmujących się naszą aplikacją mobilną.
27-03-2018 09:12
28-03-2018 14:16
Cały czas pracujemy nad przywróceniem powiadomień, nie znamy jeszcze dokładnej daty.
24-06-2018 22:41
Na zablokowanym ekranie nie otrzymuję powiadomień , przy zmianie salda telefon milczy .Natomiast przy odblokowanym ekranie otrzymuję informację na ekranie oraz sygnał dźwiękowy. Czy istnieje możliwość na powiadomienia przy zablokowanym ekranie?
25-06-2018 22:35
@MaciejB sprawdź czy w telefonie masz włączony tryb oszczędzania baterii. On może powodować, że przy wyłączonym ekranie nie otrzymujesz naszych powiadomień.
25-06-2018 22:58
29-06-2018 18:56
Sprawdź swoją wersję iOS - powinna być 11.4 oraz naszej aplikacji - 2.7.1. Obecnie powiadomienia push działają prawidłowo. Jeśli nadal wyświetlają się one u Ciebie błędnie - skontaktuj się z nami.
29-06-2018 21:24
Wersja mojego systemu 11.4 natomiast wersja aplikacji 2.7.1 Dzisiaj sprawdzałem i przy zablokowanym ekranie przy zmianie salda rachunku pojawia się tylko powiadomienie któremu nie towarzyszy powiadomienie dźwiękowe.
I znów nie działa.... Chyba ING chce, abym koniecznie zmienił hasło na krótkie i łatwe do zapamiętania. Na szczęście konto mam dodatkowo zabezpieczone za pomocą Yubikey. Czy ING mogłoby w końcu w rama
... 11-11-2024Witam. Nie posiadam loginu oraz hasła do aktywacji bankowości internetowej.
Czy jest możliwość wysłania potrzebnych danych kurierem na adres zamieszkania?
11-11-2024