30-11-2019 15:33
Niestety to też już próbowałem. Nie pomogło.
30-11-2019 15:35
Proszę, napisz do nas na czacie lub w wiadomości w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie.
09-01-2020 15:02
Może niewłaściwy wątek, jeśli tak to przepraszam.
Czy coś się zmieniło w płatnościach telefonem? Kiedyś po zaakceptowaniu transakcji na telefonie pojawiało się logo karty płatniczej i zielona "fajeczka" a teraz absolutnie nic, żadnego widocznego znalu akceptacji płatności. Tak ma być czy to kwestia telefonu?
09-01-2020 18:49
Czy mógłbyś przesłać kilka dodatkowych informacji?
Z góry dziękuję🙂
10-01-2020 11:16
Też mnie to spotkało. Przy płatności kartą VISA w telefonie nie pokazała się zielona strzałeczka, tylko sama Karta VISA. Myślałem że płatność się nie dokonała, ale za chwilę terminal poprosił o PIN. Parę razy wcześniej też były takie sytuacje, ale wtedy płatność się nie dokonała.
10-01-2020 15:36 | Edytowano: 10-01-2020 15:37
Zwykła debetowa Visa. Bez GP. Telefon aktualnie to OnePlus 7T, android 10. Tak jak napisałem żadnego widocznego efektu płatności.
11-01-2020 11:38
Spróbujcie proszę, odpiąć kartę od płatności telefonem, odinstalować aplikację, zrestartować telefon, zainstalować naszą aplikację i ponownie podłączyć kartę do płatności telefonem. Mam nadzieję, że te wskazówki Wam pomogą
15-01-2020 10:00
Zrobiłem tak niestety bez zmian. Żadnego widocznego faktu pomyślnego dokonania płatności nie widać tak jak wcześniej było logo karty i zielona fajeczka teraz zero. Jakieś pomysły?
16-01-2020 10:06
@ROB Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez czat lub wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to po stronie systemu
16-01-2020 12:22
Ten czat to sobie czekam, czekam kółko się kręci i tyle. Gdzie jest ta opcja wiadomość bo jakoś nie widzę tylko czat albo zadzwoń.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz