30-11-2019 15:33
Niestety to też już próbowałem. Nie pomogło.
30-11-2019 15:35
Proszę, napisz do nas na czacie lub w wiadomości w Moim ING. Sprawdzimy to dla Ciebie.
09-01-2020 15:02
Może niewłaściwy wątek, jeśli tak to przepraszam.
Czy coś się zmieniło w płatnościach telefonem? Kiedyś po zaakceptowaniu transakcji na telefonie pojawiało się logo karty płatniczej i zielona "fajeczka" a teraz absolutnie nic, żadnego widocznego znalu akceptacji płatności. Tak ma być czy to kwestia telefonu?
09-01-2020 18:49
Czy mógłbyś przesłać kilka dodatkowych informacji?
Z góry dziękuję🙂
10-01-2020 11:16
Też mnie to spotkało. Przy płatności kartą VISA w telefonie nie pokazała się zielona strzałeczka, tylko sama Karta VISA. Myślałem że płatność się nie dokonała, ale za chwilę terminal poprosił o PIN. Parę razy wcześniej też były takie sytuacje, ale wtedy płatność się nie dokonała.
10-01-2020 15:36 | Edytowano: 10-01-2020 15:37
Zwykła debetowa Visa. Bez GP. Telefon aktualnie to OnePlus 7T, android 10. Tak jak napisałem żadnego widocznego efektu płatności.
11-01-2020 11:38
Spróbujcie proszę, odpiąć kartę od płatności telefonem, odinstalować aplikację, zrestartować telefon, zainstalować naszą aplikację i ponownie podłączyć kartę do płatności telefonem. Mam nadzieję, że te wskazówki Wam pomogą
15-01-2020 10:00
Zrobiłem tak niestety bez zmian. Żadnego widocznego faktu pomyślnego dokonania płatności nie widać tak jak wcześniej było logo karty i zielona fajeczka teraz zero. Jakieś pomysły?
16-01-2020 10:06
@ROB Proszę, napisz do nas w tej sprawie przez czat lub wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to po stronie systemu
16-01-2020 12:22
Ten czat to sobie czekam, czekam kółko się kręci i tyle. Gdzie jest ta opcja wiadomość bo jakoś nie widzę tylko czat albo zadzwoń.
Powyższa rata brzmi jak informacja od laika dla laika.
Najem jest korzystniejszy finansowo na krótką metę. Płacisz za usługę korzystania z samochodu. Po zakończeniu najmu oddajesz auto i możesz wziąć n
... 29-01-2025Dzień dobry,
przez Społeczność nie mamy możliwości analizy tej sytuacji. Jest to ogólny kontakt.
Prosimy, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjalista od za