Otwórz zakładkę parkingi w transporcie, wybierz jakieś miasto do parkowania. Pokaże się zapisany nr rejestracyjny. Kliknij w ten numer, wyskoczy napis "usuń ten numer rejestracyjny" Nowy numer wpisz bez spacji.
Też mnie to spotkało. Przy płatności kartą VISA w telefonie nie pokazała się zielona strzałeczka, tylko sama Karta VISA. Myślałem że płatność się nie dokonała, ale za chwilę terminal poprosił o PIN. Parę razy wcześniej też były takie sytuacje, ale wtedy płatność się nie dokonała.
Dostałem informację z banku że aplikacja Moje ING zostaje wyłączona dla platformy Windows 10 mobile z dniem 1.03 2019. Będę musiał przejść na durnowatego Androida lub iOs. Wiąże się to kupnem nowego smartfona. Może ING dorzucił by się do wydatku.
Do momentu podania PINu działa normalnie. Potem kręci się kółko bardzo długo, a następne ekrany wchodzą strasznie opornie. Chociaż wczoraj otwierała się szybko. Pobieranie pieniędzy z bankomatu za pomocą blika odbywa się normalnie bez zakłóceń. Nie używam aplikacji mobilnej na co dzień, tylko doraźnie będąc poza domem. Próby działania aplikacji wykonuję na potrzeby rozwiązania problemu. Zostałem r
Aplikacja dalej nie działa prawidłowo, brak poprawy. Jedynie po otwarciu aplikacji pokazała się informacja o dodaniu do klawiatury chyba Blika. Ale anulowanie tej informacji trwało już wieki.
Wygląda na to że chyba tak jest. Ale nie mają odwagi powiedzieć tego oficjalnie. W kontakcie z Bankiem na ten temat kręcą, a że widzą jak Windows 10 mobile umiera mają nadzieję że sprawa sama uschnie. Prędzej zmienię bank niż smatfona.
Bez sensu. Opisałem w wiadomościach Mojego ING jak to działa (albo nie działa) i odpowiedź Pani konsultantki że mam mało pamięci i powinienem wszystko odinstalować z telefonu. Nie mam żadnych dodatkowych programów poza podstawowymi. Wszystkie uprawnienia do pracy w tle wyłączyłem i nic to nie daje. Tak jak u innych tutaj narzekających, po przyjęciu PINu aplikacja muli niesamowicie. Prawie nie reag
Windows 10 phone; aplikacja działa strasznie opornie. Przeinstalowałem aplikację. Zresetowałem system w telefonie (5 godzin poświęciłem ) Wasze porady zamknij inne aplikacje, odśwież pamięć i tym podobne są po to żeby zbyć klienta. TO MA DZIAŁAĆ. Wszystko inne w telefonie działa a Moje ING jest popsute. v. 2.5.1
Próbuję zrobić przelew (jestem zalogowany) i kółko się kręci do us..nej śmierci. To samo w telefonie z W10 nawet nie da się zalogować. Nie mówcie że nic nie wiecie i nie macie zgłoszeń. Kolejny raz po kilku dniach. Po kilku próbach udało się zrobić przelew. NIE TAK TO MA DZIAŁAĆ.
Próbuję zrobić przelew i kółko się kręci do us..nej śmierci. To samo w telefonie z W10. Nie mówcie że nic nie wiecie i nie macie zgłoszeń. Kolejny raz po kilku dniach. Po kilku próbach udało się zrobić przelew. NIE TAK TO MA DZIAŁAĆ.
Nie działa Moje ING. Trwają prace konserwacyjne. Prace miały być w sobotę. Wy jesteście jak Microsoft. Po każdej aktualizacji oprogramowania coś nie działa. Miało być łatwiej i przyjemniej. Brrrrrrrrr!!!!!!!!
Jak mam się zalogować do MOJE ING, i przekazać co nie działa jak w ogóle nie da się zalogować do systemu na smartfonie i komputerze. Dzisiaj jest 15.02.2018 godzina 17:38. Ogarnijcie się, zaczynam pomału tracić cierpliwość.
Nie musisz logować się do aplikacji aby pobrać kod Blika. Dajesz skrót do Blika na ekran startowy aplikacji. Z tego skrótu pobierasz kod, podajesz go w płatności, potwierdzasz PINem. Gotowe - zapłacone.
Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone
Potwierdzam, przy płatności lub wypłacaniem za pomocą blika ekran potwierdzenia transakcji PINem jest martwy. Zgłaszałem na infolini i w aplikacji Moje ING. Odpowiedź taka sama. "Nikt do tej pory nie zgłaszał takiej awarii" i "u mnie na iPhonie działa"
DziadekP pisze: To ja Panu podpowiem. Składam zlecenie stałe do Taurona. Piszę za prąd faktury od do. I wszystko gra. Nie szukajcie dziury w całym.
To się nazywa Polecenie zapłaty. Akurat Tauron współpracuje z ING i dla zainteresowanych sprawa jest jeszcze prostsza. Dostajemy faktury do systemu. Robimy podgląd i zatwierdzamy i płatność z głowy.