17-05-2017 22:18
Potwierdzam, przy płatności lub wypłacaniem za pomocą blika ekran potwierdzenia transakcji PINem jest martwy. Zgłaszałem na infolini i w aplikacji Moje ING. Odpowiedź taka sama. "Nikt do tej pory nie zgłaszał takiej awarii" i "u mnie na iPhonie działa"
18-05-2017 22:18
@DziadekP Prosimy podaj nam więcej szczegółów:
- model urządzenia,
- wersja systemu operacyjnego,
- wersja naszej aplikacji.
18-05-2017 23:26
18-05-2017 23:45
Dziękujemy za szczegóły. Zgłosimy to.
19-05-2017 07:37
U mnie jest:
- Microsoft Lumia 650
- Windows 10 Mobile wersja: 1703, kompilacja: 10.0.15063.297
- Moje ING Mobile 2.0.2 (kompilacja: 2.0.192.0)
19-05-2017 07:53
Jeszcze mniej istotna rzecz:
na ekranie startowym, po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przesunąć ekranu w dół, kończy się na "Zastrzeganie kart płatniczych".
19-05-2017 08:32 | Edytowano: 19-05-2017 08:34
tomik1968 pisze:Jeszcze mniej istotna rzecz:
na ekranie startowym, po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przesunąć ekranu w dół, kończy się na "Zastrzeganie kart płatniczych".
U mnie widać na ekranie tylko do "zastrzeż". Żadnej możliwości poruszania się po ekranie.
19-05-2017 08:40
Zgadza się, ale jak schowasz ten pasek zadań na dole to odsłoni się jeszcze jedna linijka tekstu
19-05-2017 09:36
@Konto usunięte @tomik1968 Zgłosiłem również Wasze błędy. Będę mimo wszystko wdzięczny jeżeli dacie nam o tym znać również przez Moje ING.
19-05-2017 10:05
Ponowiłem Twoje zgłoszenie do naszych analityków. Problem powinien byc rozwiązany podczas najbliższej aktualizacji. Proszę Cię również o ponowienie swojego zgłoszenia przez bankowość elektroniczną.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024