Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Potwierdzam, przy płatności lub wypłacaniem za pomocą blika ekran potwierdzenia transakcji PINem jest martwy.  Zgłaszałem na infolini i w aplikacji Moje ING. Odpowiedź taka sama. "Nikt do tej pory nie zgłaszał takiej awarii" i "u mnie na iPhonie działa" 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 111 z 159 (7 483 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@DziadekP Prosimy podaj nam więcej szczegółów:
- model urządzenia,
- wersja systemu operacyjnego,
- wersja naszej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 112 z 159 (7 390 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

-Lumia 735
-W 10 Mobile v. 1607 kompil. syst.oper. 10.0.14393.1198
-2.0.2
Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 113 z 159 (7 382 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dziękujemy za szczegóły. Zgłosimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 114 z 159 (7 372 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

U mnie jest:

- Microsoft Lumia 650
- Windows 10 Mobile wersja: 1703, kompilacja: 10.0.15063.297
- Moje ING Mobile 2.0.2 (kompilacja: 2.0.192.0)

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 115 z 159 (7 335 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Jeszcze mniej istotna rzecz:

na ekranie startowym, po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przesunąć ekranu w dół, kończy się na "Zastrzeganie kart płatniczych".

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 116 z 159 (7 331 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]

tomik1968 pisze:

Jeszcze mniej istotna rzecz:

na ekranie startowym, po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przesunąć ekranu w dół, kończy się na "Zastrzeganie kart płatniczych".


U mnie widać na ekranie tylko do "zastrzeż". Żadnej możliwości poruszania się po ekranie.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 117 z 159 (7 321 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Zgadza się, ale jak schowasz ten pasek zadań na dole to odsłoni się jeszcze jedna linijka tekstu Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
tomik1968
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
23
4
27-03-2017
Wiadomość 118 z 159 (7 315 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@Konto usunięte @tomik1968 Zgłosiłem również Wasze błędy. Będę mimo wszystko wdzięczny jeżeli dacie nam o tym znać również przez Moje ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 119 z 159 (7 280 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Ponowiłem Twoje zgłoszenie do naszych analityków. Problem powinien byc rozwiązany podczas najbliższej aktualizacji. Proszę Cię również o ponowienie swojego zgłoszenia przez bankowość elektroniczną.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 120 z 159 (7 271 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Proszę jeszcze o interwencję . Ponieważ pieniądze liczy solid . Pracownik banku nie może wejść do pokoju . Dużo jest informacji że nie raz nie dwa bank twierdzi że nie było nadwyżki . To jest logiczne...

06-10-2024
Re: Dodanie karty debetowej do drugiego telefonu

Borykam się z podobnym problemem i za nic nie mogę zrozumieć takiej decyzji.

Do tej pory mieliśmy razem z bliską mi osobą dodane nawzajem swoje karty w GPay, w telefonach, aby, w razie problemów, można

...

06-10-2024
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy