Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Potwierdzam, przy płatności lub wypłacaniem za pomocą blika ekran potwierdzenia transakcji PINem jest martwy.  Zgłaszałem na infolini i w aplikacji Moje ING. Odpowiedź taka sama. "Nikt do tej pory nie zgłaszał takiej awarii" i "u mnie na iPhonie działa" 

 

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 111 z 159 (9 793 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@DziadekP Prosimy podaj nam więcej szczegółów:
- model urządzenia,
- wersja systemu operacyjnego,
- wersja naszej aplikacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 112 z 159 (9 700 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

-Lumia 735
-W 10 Mobile v. 1607 kompil. syst.oper. 10.0.14393.1198
-2.0.2
Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 113 z 159 (9 692 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dziękujemy za szczegóły. Zgłosimy to.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 114 z 159 (9 682 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

U mnie jest:

- Microsoft Lumia 650
- Windows 10 Mobile wersja: 1703, kompilacja: 10.0.15063.297
- Moje ING Mobile 2.0.2 (kompilacja: 2.0.192.0)

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 115 z 159 (9 645 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Jeszcze mniej istotna rzecz:

na ekranie startowym, po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przesunąć ekranu w dół, kończy się na "Zastrzeganie kart płatniczych".

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 116 z 159 (9 641 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

[ Edytowane ]

tomik1968 pisze:

Jeszcze mniej istotna rzecz:

na ekranie startowym, po wejściu do "Kontakt i mapy" nie można przesunąć ekranu w dół, kończy się na "Zastrzeganie kart płatniczych".


U mnie widać na ekranie tylko do "zastrzeż". Żadnej możliwości poruszania się po ekranie.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 117 z 159 (9 631 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Zgadza się, ale jak schowasz ten pasek zadań na dole to odsłoni się jeszcze jedna linijka tekstu Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 118 z 159 (9 625 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

@Konto usunięte @Konto usunięte Zgłosiłem również Wasze błędy. Będę mimo wszystko wdzięczny jeżeli dacie nam o tym znać również przez Moje ING.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 119 z 159 (9 590 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Ponowiłem Twoje zgłoszenie do naszych analityków. Problem powinien byc rozwiązany podczas najbliższej aktualizacji. Proszę Cię również o ponowienie swojego zgłoszenia przez bankowość elektroniczną.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 120 z 159 (9 581 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy