- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
- « Poprzedni
- Następny »
ING na Windows 10 mobile
21-08-2018 11:39
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reinstalacja systemu, aplikacji ING nic nie pomaga. Czy ING rezygnuje z wspierania Windowsa ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-08-2018 18:12
Re.: ING na Windows 10 mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Aplikacja-mobilna/Moje-Ing-Mobile-nie-działa/m-p/15978#M2164.
Wygląda na to że chyba tak jest. Ale nie mają odwagi powiedzieć tego oficjalnie. W kontakcie z Bankiem na ten temat kręcą, a że widzą jak Windows 10 mobile umiera mają nadzieję że sprawa sama uschnie. Prędzej zmienię bank niż smatfona.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-08-2018 15:59
Re: ING na Windows 10 mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@RomanW spróbuj zwolnić pamięć wewnętrzną telefonu. Możesz również spróbować wyczyścić dane naszej aplikacji. Jeżeli te czynności nie pomogą, proszę Cię o kontakt przez Moje ING - Wiadomości lub czata, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem. Zgłosimy Twój problem do analizy.
@DziadekP nadal wspieramy system Windows 10 Mobile.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-08-2018 20:55
Re: ING na Windows 10 mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę mnie poprowadzić za rączkę jak w systemie Widows 10 Mobile usunąć (wyczyścić) dane aplikacji. Bo chyba czegoś nie wiem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-08-2018 19:08
Re: ING na Windows 10 mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dane możesz usunąć wybierając: Ustawienia/Aplikacje i funkcje/Moje ING mobile/Opcje zaawansowane/Resetuj.
Mam nadzieję, że to rozwiązanie pomoże
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
23-08-2018 19:31
Re: ING na Windows 10 mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W Windows 10 Mobile w Ustawieniach nie ma "Aplikacje i funkcje" Dołączono zrzut ekranu Ustawienia. Takie coś jest w Windows 10 Home.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-08-2018 13:49
Re: ING na Windows 10 mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałem informacje, że w nocy zmieniliśmy ustawienia dla aplikacji dla Windows 10 Mobile. Sprawdź proszę czy to pomogło. Jeżeli nie zauważysz różnicy to proszę daj nam o tym znać.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
24-08-2018 16:47
Re: ING na Windows 10 mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Aplikacja dalej nie działa prawidłowo, brak poprawy. Jedynie po otwarciu aplikacji pokazała się informacja o dodaniu do klawiatury chyba Blika. Ale anulowanie tej informacji trwało już wieki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-08-2018 10:27
Re: ING na Windows 10 mobile
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Proszę daj nam znać czy nadal masz problem z działaniem naszej aplikacji?
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-08-2018 10:49 | Edytowano: 31-08-2018 10:50
Re: ING na Windows 10 mobile
[ Edytowane ]- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do momentu podania PINu działa normalnie. Potem kręci się kółko bardzo długo, a następne ekrany wchodzą strasznie opornie. Chociaż wczoraj otwierała się szybko. Pobieranie pieniędzy z bankomatu za pomocą blika odbywa się normalnie bez zakłóceń. Nie używam aplikacji mobilnej na co dzień, tylko doraźnie będąc poza domem. Próby działania aplikacji wykonuję na potrzeby rozwiązania problemu. Zostałem raz zaskoczony ( 2 tygodnie temu),nie mogąc wykonać przelewu za pomocą aplikacji mobilnej. Dlatego zgłosiłem ten problem na forum i przez wiadomość w Moim ING. Na dzisiaj bez zmian, czyli nie działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « Poprzedni
- Następny »