17-08-2018 07:07 | Edytowano: 17-08-2018 07:08
17-08-2018 20:00
Naszą aplikację dostosowujemy do najnowszej, oficjalnie wydanej wersji systemu operacyjnego. Kolejna odsłona oprogramowania czyli iOS 12 jest obecnie w fazie beta testów. Wkrótce dostosujemy Moje ING mobile do najnowszej aktualizacji.
25-09-2018 13:52
Nie mogę się zalogować na IOS 12 w IPHONE X do aplikacji mobilnej ING. Kiedy aplikacja zostanie dostosowana do nowego IOS ?
25-09-2018 14:07
Witam ,
nie mogę się zalogować w aplikacji Mobilnej ING na Iphone X IOS 12. W czym może być problem ?
25-09-2018 14:09
Aplikacja jest dostosowana do iOS 12, na iPhone X.
Co się dzieje dokładnie u Ciebie? Jaki masz komunikat?
25-09-2018 15:59
06-11-2018 12:43 | Edytowano: 06-11-2018 12:54
Przepraszam, że musiałeś czekać na naszą odpowiedź.
Taka sytuacja nie powinna występować.
Potrzebujemy jednak więcej informacji, aby to sprawdzić.
Czy możesz do nas napisać przez Moje ING (Wiadomości - Napisz wiadomość)?
Proszę, abyś w treści zgłoszenia podał:
Specjalista sprawdzi to dla Ciebie.
08-03-2019 11:18
08-03-2019 14:47
Na iOS 12 nasza aplikacja oraz jej uruchomienie działa poprawnie. Upewnij się proszę, czy podczas aktywacji wprowadzasz prawidłowo dane.
Sprawdź również proszę czy:
- nie masz zainstalowanych programów antywirusowych, które blokują aplikację,
- czy możesz wykonać próbę aktywacji aplikacji na jakimś innych bezpiecznym urządzeniu,
- jeśli masz telefon firmowy, sprawdź czy nie ma na nim zainstalowanych jakieś aplikacji zabezpieczających.
Jeżeli ten kłopot będzie nadal się pojawiał, będziemy potrzebowali przyjąć od Ciebie zgłoszenie. Wtedy najlepiej, jak skontaktujesz się z nami:
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- przez czat po zalogowaniu z przeglądarki internetowej do Moje ING,
- wyślesz do nas wiadomość przez Moje ING.
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024