Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych

W systemie iOS jeszcze nigdy nie udało mi się zalogować do aplikacji używając czytnika linii papilarnych. Pozostałe aplikacje na iPhone działają prawidłowo z czytnikiem, natomiast ING ma problem. Prośba o poprawnienie logowania.

Odpowiedz
0 Lajków
mateuszg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (6 228 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych

Sprawdziliśmy, że logowanie danymi biometrycznymi na urządzeniach z systemem iOS działa poprawnie. Spróbuj wyłączyć i włączyć logowanie odciskiem palca w zakładce Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Logowanie danymi biometrycznymi. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to proszę napisz do nas w Moim ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tego co opisałeś. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
230
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 182 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wypowiedzenie umowy przez bank z powodu: pranie brudnych pieniędzy i terroryzm

Witam, udało się bez problemu wypłacić pieniądze czy blokowali ? jestemcw takiej samej sytuacji gdzie bezpodstawnie z buta zablokowali mi konto nie informując wcześniej o niczym

20-03-2025
Re: Xiaomi pay kiedy w końcu?

Dzień dobry, czy dalej, w marcu 2025 bank ING nie ma zamiaru wprowadzenia xiaomi pay?

19-03-2025
Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Odgrzebując temat - 15 marca tego roku, na stronach Komputer Świat pojawił się artykuł o tytule: "Pan Dariusz dostał pieniądze Blikiem od nieznajomego. Nie zwrócił ich [LIST DO REDAKCJI]". Traktuje on

...

19-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy