25-03-2019 21:11
W systemie iOS jeszcze nigdy nie udało mi się zalogować do aplikacji używając czytnika linii papilarnych. Pozostałe aplikacje na iPhone działają prawidłowo z czytnikiem, natomiast ING ma problem. Prośba o poprawnienie logowania.
26-03-2019 21:27
Sprawdziliśmy, że logowanie danymi biometrycznymi na urządzeniach z systemem iOS działa poprawnie. Spróbuj wyłączyć i włączyć logowanie odciskiem palca w zakładce Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Logowanie danymi biometrycznymi. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to proszę napisz do nas w Moim ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tego co opisałeś.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |