Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych

W systemie iOS jeszcze nigdy nie udało mi się zalogować do aplikacji używając czytnika linii papilarnych. Pozostałe aplikacje na iPhone działają prawidłowo z czytnikiem, natomiast ING ma problem. Prośba o poprawnienie logowania.

Odpowiedz
0 Lajków
mateuszg
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
25-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (5 668 wyświetleń)

Re: Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych

Sprawdziliśmy, że logowanie danymi biometrycznymi na urządzeniach z systemem iOS działa poprawnie. Spróbuj wyłączyć i włączyć logowanie odciskiem palca w zakładce Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Logowanie danymi biometrycznymi. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to proszę napisz do nas w Moim ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tego co opisałeś. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 622 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Dziękuję za dobrą wiadomość.

14-07-2024
Re.: Karta wielowalutowa do konta a osoba poniżej 18 roku życia

Z tej opcji można już korzystać, zweryfikujemy i poprawimy informacje na naszej stronie - dziękujemy za zwrócenie uwagi Emotikon: Szczęśliwy

14-07-2024
Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków

Dzień dobry,

 

Jak w temacie wiadomości podczas składania wniosku o pożyczkę operacja zostaje wstrzymana informacją "Nie możesz dzisiaj złożyć więcej wniosków" spróbuj ponownie jutro. Powodem może być z

...

14-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy