Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych

W systemie iOS jeszcze nigdy nie udało mi się zalogować do aplikacji używając czytnika linii papilarnych. Pozostałe aplikacje na iPhone działają prawidłowo z czytnikiem, natomiast ING ma problem. Prośba o poprawnienie logowania.

Odpowiedz
0 Lajków
mateuszg
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
25-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (2 909 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych

Sprawdziliśmy, że logowanie danymi biometrycznymi na urządzeniach z systemem iOS działa poprawnie. Spróbuj wyłączyć i włączyć logowanie odciskiem palca w zakładce Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Logowanie danymi biometrycznymi. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to proszę napisz do nas w Moim ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tego co opisałeś. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
556
171
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 863 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z logowaniem do profilu zaufanego

Witam
Czy udało się Pani rozwiązać problem, gdzie leżała przyczyna, po stronie ING czy urzędu? Jestem w podobnej sytuacji, zgłosiłem sprawę na infolinii ING, ale mam wrażenie, że nie wiedzą jaka jest p...

28-10-2020
Limit zadłużenie

Witam. Czy mając tylko umowę zlecenie mogę ubiegać się o przyznanie limitu na koncie? Przechodząc do wniosku widnieje tylko umowa o prace. Pozdrawiam

28-10-2020
Re: Umowa przeniesienia własności - zaświadczenie dla notariusza

Nie ma problemu, każdemu może się zdarzyć.

Mała uwaga odnośnie tego zaświadczenia: podczas pierwszej wizyty w oddziale podaje się tylko adres nieruchomości, Pani to zapisuje i po paru dniach znowu wizy

...

28-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy