Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych

W systemie iOS jeszcze nigdy nie udało mi się zalogować do aplikacji używając czytnika linii papilarnych. Pozostałe aplikacje na iPhone działają prawidłowo z czytnikiem, natomiast ING ma problem. Prośba o poprawnienie logowania.

Odpowiedz
0 Lajków
mateuszg
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
25-03-2019
Wiadomość 1 z 2 (3 015 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z logowaniem za pomocą linii papilarnych

Sprawdziliśmy, że logowanie danymi biometrycznymi na urządzeniach z systemem iOS działa poprawnie. Spróbuj wyłączyć i włączyć logowanie odciskiem palca w zakładce Dane i ustawienia > Aplikacja mobilna > Logowanie danymi biometrycznymi. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to proszę napisz do nas w Moim ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co jest powodem tego co opisałeś. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
560
171
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 969 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Close in on Site Cal

Jxenql frnjuj [url=https://edptadal.com/]viagra cialis[/url] 3090660

27-11-2020
Re.: Termin decyzji

Niestety nie, ciągle jest status w analizie.

27-11-2020
Wkład własny

Witam,

 

Czy bank weryfikuje posiadanie wkładu własnego, a jeśli tak to czy uzna obligacje skarbowe, które będą musiały być przedterminowo umorzone?

 

Dziekuję za odpowiedz

26-11-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy