21-08-2018 11:39
21-08-2018 18:12
https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Aplikacja-mobilna/Moje-Ing-Mobile-nie-działa/m-p/15978#M2164.
Wygląda na to że chyba tak jest. Ale nie mają odwagi powiedzieć tego oficjalnie. W kontakcie z Bankiem na ten temat kręcą, a że widzą jak Windows 10 mobile umiera mają nadzieję że sprawa sama uschnie. Prędzej zmienię bank niż smatfona.
22-08-2018 15:59
@RomanW spróbuj zwolnić pamięć wewnętrzną telefonu. Możesz również spróbować wyczyścić dane naszej aplikacji. Jeżeli te czynności nie pomogą, proszę Cię o kontakt przez Moje ING - Wiadomości lub czata, telefonicznie 32 357 00 69 lub z naszym oddziałem. Zgłosimy Twój problem do analizy.
@DziadekP nadal wspieramy system Windows 10 Mobile.
22-08-2018 20:55
Proszę mnie poprowadzić za rączkę jak w systemie Widows 10 Mobile usunąć (wyczyścić) dane aplikacji. Bo chyba czegoś nie wiem.
23-08-2018 19:08
Dane możesz usunąć wybierając: Ustawienia/Aplikacje i funkcje/Moje ING mobile/Opcje zaawansowane/Resetuj.
Mam nadzieję, że to rozwiązanie pomoże
23-08-2018 19:31
W Windows 10 Mobile w Ustawieniach nie ma "Aplikacje i funkcje" Dołączono zrzut ekranu Ustawienia. Takie coś jest w Windows 10 Home.
24-08-2018 13:49
Dostałem informacje, że w nocy zmieniliśmy ustawienia dla aplikacji dla Windows 10 Mobile. Sprawdź proszę czy to pomogło. Jeżeli nie zauważysz różnicy to proszę daj nam o tym znać.
24-08-2018 16:47
Aplikacja dalej nie działa prawidłowo, brak poprawy. Jedynie po otwarciu aplikacji pokazała się informacja o dodaniu do klawiatury chyba Blika. Ale anulowanie tej informacji trwało już wieki.
31-08-2018 10:27
Proszę daj nam znać czy nadal masz problem z działaniem naszej aplikacji?
31-08-2018 10:49 | Edytowano: 31-08-2018 10:50
Do momentu podania PINu działa normalnie. Potem kręci się kółko bardzo długo, a następne ekrany wchodzą strasznie opornie. Chociaż wczoraj otwierała się szybko. Pobieranie pieniędzy z bankomatu za pomocą blika odbywa się normalnie bez zakłóceń. Nie używam aplikacji mobilnej na co dzień, tylko doraźnie będąc poza domem. Próby działania aplikacji wykonuję na potrzeby rozwiązania problemu. Zostałem raz zaskoczony ( 2 tygodnie temu),nie mogąc wykonać przelewu za pomocą aplikacji mobilnej. Dlatego zgłosiłem ten problem na forum i przez wiadomość w Moim ING. Na dzisiaj bez zmian, czyli nie działa.
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię