07-02-2019 17:33
ROZWIĄZANIEM NAJTAŃSZYM JEST PO PROSTU ZMIENIĆ BANK, JA JUŻ TO ZROBIŁEM, POZDRAWIAM.
07-02-2019 17:36
TANIEJ BĘDZIE ZMIENIĆ BANK, JA JUŻ TO ZROBIŁEM, GRATULACJE DLA ING. POWODZENIA.
04-03-2019 21:19
Jestem zbulwersowana wyłączeniem aplikacji Moje ING dla platformy Windows 10
Poczułam się jak klient gorszej kategorii a sugerowanie korzystania z bankowości przez przeglądarkę w telefonie jest śmieszne! - Już samo logowanie jest bardziej skomplikowane.
No cóż - trzeba pomyśleć o zmianie banku ![]()
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |