07-02-2019 17:33
ROZWIĄZANIEM NAJTAŃSZYM JEST PO PROSTU ZMIENIĆ BANK, JA JUŻ TO ZROBIŁEM, POZDRAWIAM.
07-02-2019 17:36
TANIEJ BĘDZIE ZMIENIĆ BANK, JA JUŻ TO ZROBIŁEM, GRATULACJE DLA ING. POWODZENIA.
04-03-2019 21:19
Jestem zbulwersowana wyłączeniem aplikacji Moje ING dla platformy Windows 10
Poczułam się jak klient gorszej kategorii a sugerowanie korzystania z bankowości przez przeglądarkę w telefonie jest śmieszne! - Już samo logowanie jest bardziej skomplikowane.
No cóż - trzeba pomyśleć o zmianie banku
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025