07-02-2019 17:33
ROZWIĄZANIEM NAJTAŃSZYM JEST PO PROSTU ZMIENIĆ BANK, JA JUŻ TO ZROBIŁEM, POZDRAWIAM.
07-02-2019 17:36
TANIEJ BĘDZIE ZMIENIĆ BANK, JA JUŻ TO ZROBIŁEM, GRATULACJE DLA ING. POWODZENIA.
04-03-2019 21:19
Jestem zbulwersowana wyłączeniem aplikacji Moje ING dla platformy Windows 10
Poczułam się jak klient gorszej kategorii a sugerowanie korzystania z bankowości przez przeglądarkę w telefonie jest śmieszne! - Już samo logowanie jest bardziej skomplikowane.
No cóż - trzeba pomyśleć o zmianie banku
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024