07-02-2019 17:33
ROZWIĄZANIEM NAJTAŃSZYM JEST PO PROSTU ZMIENIĆ BANK, JA JUŻ TO ZROBIŁEM, POZDRAWIAM.
07-02-2019 17:36
TANIEJ BĘDZIE ZMIENIĆ BANK, JA JUŻ TO ZROBIŁEM, GRATULACJE DLA ING. POWODZENIA.
04-03-2019 21:19
Jestem zbulwersowana wyłączeniem aplikacji Moje ING dla platformy Windows 10
Poczułam się jak klient gorszej kategorii a sugerowanie korzystania z bankowości przez przeglądarkę w telefonie jest śmieszne! - Już samo logowanie jest bardziej skomplikowane.
No cóż - trzeba pomyśleć o zmianie banku
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024