14-08-2018 00:31
14-08-2018 07:11 | Edytowano: 14-08-2018 07:12
Sprawdziłam, nie występowały utrudnienia z logowaniem.
Proszę, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić ostatnie logowania i stan konta:
Możesz też samodzielnie sprawdzić ostatnie logowania.
Wystarczy, że wybierzesz opcje: Dane i ustawienia/Rejestr zdarzeń.
14-08-2018 17:26
Próbuję zrobić przelew i kółko się kręci do us..nej śmierci. To samo w telefonie z W10. Nie mówcie że nic nie wiecie i nie macie zgłoszeń. Kolejny raz po kilku dniach. Po kilku próbach udało się zrobić przelew. NIE TAK TO MA DZIAŁAĆ.
14-08-2018 17:40
DziadekP Rozumiem, że kłopot występuje u Ciebie od dłuższego czasu. Czy próbowałeś skorzystać z innej sieci internetowej?
Proszę, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce, z której korzystasz. Na telefonie możesz wyłączyć aplikacje, z których nie korzystasz - zwolnienie pamięci RAM powinno także pomóc.
Jeśli nadal będziesz miał trudności, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - 32 357 00 69.
Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie.
Dzień dobry
Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)
pozdrawiam
Rafał
05-12-2025Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc
... 04-12-2025Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest.
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |