06-08-2018 13:08
Nie działa Moje ING. Trwają prace konserwacyjne. Prace miały być w sobotę. Wy jesteście jak Microsoft. Po każdej aktualizacji oprogramowania coś nie działa. Miało być łatwiej i przyjemniej. Brrrrrrrrr!!!!!!!!
06-08-2018 15:29 – ostatnio edytowany 15-09-2018 17:37 przez MarcinB
Możesz zalogować się do usługi Moje ING oraz aplikacji mobilnej. Prace serwisowe prowadziliśmy w nocy, z soboty na niedzielę. Faktycznie, dzisiaj mieliśmy chwilowe trudności z dostępem do tych usług. Obecnie możesz logować się poprawnie.
14-08-2018 17:37
Próbuję zrobić przelew (jestem zalogowany) i kółko się kręci do us..nej śmierci. To samo w telefonie z W10 nawet nie da się zalogować. Nie mówcie że nic nie wiecie i nie macie zgłoszeń. Kolejny raz po kilku dniach. Po kilku próbach udało się zrobić przelew. NIE TAK TO MA DZIAŁAĆ.
14-08-2018 18:03 – ostatnio edytowany 15-09-2018 17:37 przez MarcinB
Ustawa nie jest jeszcze podpisana. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na Twoje pytanie. Również czekamy na informacje w tej sprawie.
26-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |