Odpowiedz

Kolejna awaria?

Nie mogę się zalogować do systemu. Do tego przy pierwszej próbie kiedy mi się udało stan mojego konta nie uwzględnial przelewu, który dostałam po południu.
Odpowiedz
0 Lajków
mediolan3
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-08-2018
Wiadomość 1 z 4 (4 334 wyświetleń)

Re: Kolejna awaria?

[ Edytowane ]

Sprawdziłam, nie występowały utrudnienia z logowaniem.
Proszę, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić ostatnie logowania i stan konta:

  • przez usługę Moje ING po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową. Na dole strony wybierz opcję: Czat,
  • telefonicznie pod numerem 32 357 00 10. Infolinia jest czynna całą dobę.

Możesz też samodzielnie sprawdzić ostatnie logowania.
Wystarczy, że wybierzesz opcje: Dane i ustawienia/Rejestr zdarzeń.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 304 wyświetleń)

Re: Kolejna awaria?

Próbuję zrobić przelew i kółko się kręci do us..nej śmierci. To samo w telefonie z W10. Nie mówcie że nic nie wiecie i nie macie zgłoszeń. Kolejny raz po kilku dniach. Po kilku próbach udało się zrobić przelew. NIE TAK TO MA DZIAŁAĆ.

Odpowiedz
0 Lajków
DziadekP
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
30
4
08-03-2016
Wiadomość 3 z 4 (4 253 wyświetleń)

Re: Kolejna awaria?

DziadekP Rozumiem, że kłopot występuje u Ciebie od dłuższego czasu. Czy próbowałeś skorzystać z innej sieci internetowej? 
Proszę, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce, z której korzystasz. Na telefonie możesz wyłączyć aplikacje, z których nie korzystasz - zwolnienie pamięci RAM powinno także pomóc. 
Jeśli nadal będziesz miał trudności, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - 32 357 00 69. 
Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 249 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).

 

Kredyt wypła

...

17-12-2024
Re.: Nie polecam konta indywidualnego w ing

Przykro nam z powodu tej sytuacji. Tutaj nie mamy jednak dostępu do szczegółów Twojego konta. Jeśli złożyłeś reklamację, analityk dokładnie to sprawdzi. Mamy nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni

17-12-2024
Nie polecam konta indywidualnego w ing

Nie polecam banku ani konta Żenada. Bank nie respektuje własnych ustaleń konta promocyjnego klienta indywidualnego.Mimo spełnienia warunków brak wypłaty 500 zl za założenie konta.Reklamacja złożona

17-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy