14-08-2018 00:31
14-08-2018 07:11 | Edytowano: 14-08-2018 07:12
Sprawdziłam, nie występowały utrudnienia z logowaniem.
Proszę, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli sprawdzić ostatnie logowania i stan konta:
Możesz też samodzielnie sprawdzić ostatnie logowania.
Wystarczy, że wybierzesz opcje: Dane i ustawienia/Rejestr zdarzeń.
14-08-2018 17:26
Próbuję zrobić przelew i kółko się kręci do us..nej śmierci. To samo w telefonie z W10. Nie mówcie że nic nie wiecie i nie macie zgłoszeń. Kolejny raz po kilku dniach. Po kilku próbach udało się zrobić przelew. NIE TAK TO MA DZIAŁAĆ.
14-08-2018 17:40
DziadekP Rozumiem, że kłopot występuje u Ciebie od dłuższego czasu. Czy próbowałeś skorzystać z innej sieci internetowej?
Proszę, spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w przeglądarce, z której korzystasz. Na telefonie możesz wyłączyć aplikacje, z których nie korzystasz - zwolnienie pamięci RAM powinno także pomóc.
Jeśli nadal będziesz miał trudności, skontaktuj się z naszą całodobową infolinią - 32 357 00 69.
Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie.
Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie internetowej: www.ing.pl/zawieszenie oraz na naszej infolinii pod numerem 32 356 22 98.
16-05-2024Odkąd weszła opłata za brak zgody marketingowej, wyraziłem takową zgodę, aby uniknąć opłat. Niestety, aplikacja mobilna wysyła conajmniej 4 do 5 pushy dziennie odnośnie różnych ofert bankowych, troche
... 16-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |