Odpowiedz

Re: Problem z aplikacją

Spróbuj proszę usunąć pamięć podręczną swojej aplikacji i zrestartuj telefon. To powinno pomóc. Daj mi proszę znać czy się udało. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to opisz również, co konkretnie się dzieje podczas korzystania z Mojego ING Mobile. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
229
12-10-2015
Wiadomość 11 z 76 (19 732 wyświetleń)

Nie mogę się zalogować i aktywować konta w aplikacji

Gdy się loguje to mi wyskakuje że jest błędne hasło, a gdy próbuje aktywować aplikacje to mi wyskakuje brak danych osobowych
Odpowiedz
0 Lajków
LUKKLA5467
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-04-2019
Wiadomość 12 z 76 (20 004 wyświetleń)

Re.: Nie mogę się zalogować i aktywować konta w aplikacji

 
Odpowiedz
0 Lajków
LUKKLA5467
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
03-04-2019
Wiadomość 13 z 76 (20 001 wyświetleń)

Re: Re.: Nie mogę się zalogować i aktywować konta w aplikacji

W opisanej sytuacji najpierw ponownie nadaj hasło do bankowości internetowej. Wejdź na stronę 

https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy i wybierz nadaj nowe hasło.

To odblokuje Twoja bankowość internetową. Dopiero w kolejnym kroku będziesz mógł aktywować aplikację.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 14 z 76 (19 931 wyświetleń)

Nie mogę się zalogować do mojego ing

Dzień dobry !mam problem z bankowoscia nie mogę się zalogować gdy chciałam zmienić hasło I nagle łup co robić jestem w anglii ? Emotikon: Smutny proszę o pilną pomoc
Odpowiedz
0 Lajków
SYLSTO2005
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-06-2019
Wiadomość 15 z 76 (19 358 wyświetleń)

Re: Nie mogę się zalogować do mojego ing

Napisz proszę, co konkretnie masz na myśli? Udało Ci się wypełnić cały wniosek podczas zmiany hasła? Otrzymałaś od nas na końcu kod autoryzacyjny dla zmiany hasła?
Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszą całodobową infolinią pod numerem +48 32/357 00 69. Wtedy będziemy mogli Ci pomóc w pilnej sytuacji. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
551
124
04-09-2015
Wiadomość 16 z 76 (19 330 wyświetleń)

Logowanie do aplikacji mobilnej nie działa

Przy próbie zalogowania (odciskiem palca lub kodem dostępu) do aplikacji mobilnej (urządzenie z Androidem, najnowsza wersja aplikacji) otrzymuję błąd: 
Nie udało się pobrać danych. Kod błędu: WRP0002

Odpowiedz
0 Lajków
amaire
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-07-2019
Wiadomość 17 z 76 (19 272 wyświetleń)

Re: Logowanie do aplikacji mobilnej nie działa

@amaire proponuje uruchom ponownie smartfona. Następnie w ustawieniach telefonu wyczyść dane aplikacji - pamięć podręczną. Po tej czynności aplikacja powinna działać już prawidłowo. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 18 z 76 (19 271 wyświetleń)

Aplikacja mobilna ING

Nie można zainstalować najnowszej wersji aplikacji mobilnej że platformy googla. Mój telefon huawai P20 lite, Android 9.
Odpowiedz
0 Lajków
Marcin5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-10-2019
Wiadomość 19 z 76 (17 917 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna ING

@Marcin5 odinstaluj poprzednią wersje Mojego ING. Następnie w aplikacji Sklep Play wyczyść pamięć podręczną (ustawienia telefonu >>aplikacje >> sklep play >> pamięć podręczna - wyczyść). Zrestartuj telefon. Wyszukaj w sklepie Play Moje ING mobile i zainstaluj. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 20 z 76 (17 829 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt - problem ze statusem wniosku i pośrednikiem

Przykro nam, że spotkała Cię taka sytuacja, jednocześnie cieszymy się, że udało się to wyjaśnić. Mamy też nadzieję, że zdecydujesz się na ponowne złożenie wniosku z naszym doradcą.

03-03-2025
Re.: Problem z logowaniem na iOS 18.4 developer beta

Witam

W aplikacji na telefonie u góry ekranu proszę nacisnąć "i", następnie u dołu nacisnąć "switch to english" zalogować się i wszystko działa. Można powtórzyć operację przełączając na język polski i

...

03-03-2025
Kredyt hipoteczny, czas analizy obecnie

Dzień dobry. Mój wniosek został złożony 13.02, 18.02 pojawił się w kolejce z numerem wniosku. Do tej pory czekam na analizę wstępna. Jakie są obecnie czasy oczekiwania na analizę wstępna? Ktoś składał

...

03-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy