Odpowiedz
Highlighted

Kiedy naprawicie dostęp do logowania w aplikacji

Czas chyba bank zmienić co za dxiadostwo
Odpowiedz
0 Lajków
Krzysio050
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
0
07-06-2018
Wiadomość 21 z 68 (1 818 wyświetleń)
Highlighted

Re: Kiedy naprawicie dostęp do logowania w aplikacji

Proszę, napisz nam, co dokładnie się dzieje podczas logowania do aplikacji. Może uda nam się pomóc.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
501
111
07-06-2017
Wiadomość 22 z 68 (1 810 wyświetleń)
Highlighted

twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

XD

dlaczego nie moge zainstalowac aplikacji na swoj telefon mimo ze wczesniej juz z niej korzystalem dokladnie na tym samym telefonie? w google play mam taki komunikat twoje "urzadzenie jest zgodne z ta wersja", moj telefon to xiaomi mi4

Odpowiedz
0 Lajków
tylerone
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
18-11-2019
Wiadomość 23 z 68 (1 581 wyświetleń)
Highlighted

Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

niezgodne*
Odpowiedz
0 Lajków
tylerone
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
18-11-2019
Wiadomość 24 z 68 (1 577 wyświetleń)
Highlighted

Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

[ Edytowane ]

Chodzi zapewne o to, że masz na smartfonie za starą wersję Androida. Z opisu w Google Play wynika, iż aplikacja wymaga systemu w wersji 7.0 lub wyższej.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
135
46
05-11-2015
Wiadomość 25 z 68 (1 511 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

@tylerone Mamy obecnie problemy techniczne z działaniem/aktualizacją naszej aplikacji na urządzeniach z Androidem w wersji niższej niż 7.0 . Już nad tym pracujemy. Staramy się wypuścić poprawkę z aktualizacją tak szybko jak to możliwe. Tymczasowo proponuję Ci korzystanie ze swojej bankowości na przeglądarce mobilnej. Moje ING dopasuje się do ekranu Twojego telefonu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
518
148
12-10-2015
Wiadomość 26 z 68 (1 482 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

Mam ten sam problem, najpierw po aktualizacji aplikacji przestał działać Blik więc pomyślałem o jej przeinstalowaniu, ale niestety nie mogę już jej ponownie wgrać. Mam android v 6.0 ale wcześniej przez ponad rok wszystko z aplikacją było OK. Myślę że nie będziemy długo czekać na naprawę tych błędów! 

Odpowiedz
0 Lajków
Timi
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
20-11-2019
Wiadomość 27 z 68 (1 443 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

Wraz z nową aktualizacją aplikacji do wersji 3.2.2 nie powinny już pojawiać się utrudnia w pobieraniu aplikacji i korzystaniu z BLIK-a 😊

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
265
55
29-01-2018
Wiadomość 28 z 68 (1 193 wyświetleń)
Highlighted

Nie działa płatność telefonem

Mam telefon Huawei Mate 20 Pro. Po aktualizacji Androida do wersji 10.0 przestała działać płatność telefonem.

Odinstalowałem Moje ING, usunąłem telefon i dodałem ponownie, nic nie pomogło.

Jakieś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
TomBar68
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
0
03-01-2019
Wiadomość 29 z 68 (1 349 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność telefonem

Proszę, zainstaluj w swoim telefonie Google Pay. Nie musisz korzystać z tej formy płatności. Aplikacja zaktualizuje odpowiednią bibliotekę - to powinno pomóc. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie lub w wiadomości w Moim ING.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
171
37
12-04-2017
Wiadomość 30 z 68 (1 275 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy