Odpowiedz
Highlighted

Problem z aplikacją mobilna

[ Edytowane ]

Pisałem już o tym na Google play aczkolwiek dostałem w zwrocie żeby skontaktować się przez aplikację na którą jak napisałem nie mogę się zalogować gdyż większość prób włączenia aplikacji kończy się Ladowanie interfejsu, nie pojawia się poza górnym oraz dolnym paskiem na którym jest brak przycisku zaloguj potrafi trwać to bardzo długo, czyszczenie pamięci podręcznej, wyłączenie aplikacji w tle nic nie zmienia

Bpzeq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
08-01-2019
Wiadomość 1 z 76 (15 878 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z aplikacją mobilna

Przepraszamy Cię za kłopoty związane z korzystaniem z aplikacji Moje ING. Prosimy, sprawdź czy problem z ładowaniem danych pojawia się podczas połączenia z internetem przez pakiet danych czy przy włączonym wi-fi? Dodatkowo prosimy spróbuj przeinstalować naszą aplikację. Daj znać czy to pomogło.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
226
57
12-04-2017
Wiadomość 2 z 76 (15 810 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z aplikacją mobilna

Głównie przy korzystaniu z LTE sieci Orange,chociaz i na Wi-Fi(Także sieć Orange) sie zdarza,zanim zacząłem czyscic pamiec podręczną przeinstalowywałem aplikacje,za każdorazowym wystąpieniem błędu aczkolwiek czyszcząc pamieć podręczną jest chwile szybciej
Odpowiedz
0 Lajków
Bpzeq
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
1
08-01-2019
Wiadomość 3 z 76 (15 701 wyświetleń)
Highlighted

Re: Problem z aplikacją mobilna

Jeśli takie sytuacje często Ci się zdarzają, napisz do nas w Moim ING (wiadomość, czat) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię +48 32 357 00 69. Przekażemy Twoje zgłoszenie do serwisu technicznego.

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
208
58
19-03-2018
Wiadomość 4 z 76 (15 634 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Problem z aplikacją mobilna

witam mam pytanie -jak długo trwa w ing naprawa usterki w danym koncie- tak jak w moim przypadku problemy z apką na telefonie.W dniu wczorajszym złożyłem reklamacje gdyż po przerwie technicznej z soboty na niedziele nie działa mi apka--po zalogowaniu pinem brak możliwości pobrania danych.
Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 5 z 76 (14 720 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Zdiagnozowaliśmy błąd dotyczący korzystania z naszej aplikacji na Androidzie w wersji 4.4 oraz 5.1. Nasi specjaliści robią co mogą by usunąć błąd tak szybko jak to możliwe. Jeżeli Twoje zgłoszenie dotyczyło innego przypadku, to odpowiedź na zgłoszoną reklamację otrzymasz w Moim ING lub pisemnie (w zależności od wybranej formy). Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Mam nadzieję, że Twoja sytuacji szybko się wyjaśni. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
537
162
12-10-2015
Wiadomość 6 z 76 (14 608 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

dziękuje za konkretną odpowiedź- dla mnie ze strony ing to trochę za długa trwa to naprawianie -za to duży minus dla ING,tym bardziej że do tej pory wysoko oceniałem ten bank.

Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 7 z 76 (14 604 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

@Mirekp Przykro mi, że zmieniłeś zdanie na nasz temat. Tak jak już wspomnieliśmy, dokładamy starań, aby usuwać usterki jak najszybciej to możliwe. Otrzymaliśmy informację, że udało się nam naprawić błąd, o którym pisaliśmy wcześniej. Aplikacja na wersjach Androida 4.4 i 5.1 powinna już działać prawidłowo. Proszę, daj nam znać, jak jest w Twoim przypadku.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Moderator
Moderator icon
120
26
26-11-2018
Wiadomość 8 z 76 (14 508 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Ok działa
Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 9 z 76 (14 505 wyświetleń)
Highlighted

Problem z aplikacją

Aplikacja nie działa od kilku dni!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Czak108
Nowy w branży
Nowy w branży icon
2
0
28-03-2019
Wiadomość 10 z 76 (11 519 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pobrane środku że odrzucona transakcje blik

W opisanej przez Ciebie sytuacji proszę, żebyś złożył u nas reklamację, z prośbą o sprawdzenie i zwrot pieniędzy. Możesz to zrobić:

  • pisząc na czacie lub wiadomość w Moim ING,
  • dzwoniąc do nas (32 3
...

12-07-2020
Re: Re.: Nie udało się pobrać danych/W ciągu ostatnich 90 dni nie było żadnych transakcji

bodziomach, proszę daj znać, kiedy dokładnie pojawia się taki komunikat.

Czy próbowałeś czyścić aplikację w telefonie lub pliki cookie, historię w przeglądarce?

11-07-2020
Re: Prowizja za udzielenie kredytu gotówkowego

dawid2, pożyczką konsolidacyjną możesz spłacić kartę kredytową z innego banku Emotikon: Szczęśliwy Resztę środków możesz wydać na dowolny cel.

11-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy