Odpowiedz

Problem z aplikacją mobilna

[ Edytowane ]

Pisałem już o tym na Google play aczkolwiek dostałem w zwrocie żeby skontaktować się przez aplikację na którą jak napisałem nie mogę się zalogować gdyż większość prób włączenia aplikacji kończy się Ladowanie interfejsu, nie pojawia się poza górnym oraz dolnym paskiem na którym jest brak przycisku zaloguj potrafi trwać to bardzo długo, czyszczenie pamięci podręcznej, wyłączenie aplikacji w tle nic nie zmienia

Bpzeq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
08-01-2019
Wiadomość 1 z 76 (25 874 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją mobilna

Przepraszamy Cię za kłopoty związane z korzystaniem z aplikacji Moje ING. Prosimy, sprawdź czy problem z ładowaniem danych pojawia się podczas połączenia z internetem przez pakiet danych czy przy włączonym wi-fi? Dodatkowo prosimy spróbuj przeinstalować naszą aplikację. Daj znać czy to pomogło.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
585
126
12-04-2017
Wiadomość 2 z 76 (25 806 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją mobilna

Głównie przy korzystaniu z LTE sieci Orange,chociaz i na Wi-Fi(Także sieć Orange) sie zdarza,zanim zacząłem czyscic pamiec podręczną przeinstalowywałem aplikacje,za każdorazowym wystąpieniem błędu aczkolwiek czyszcząc pamieć podręczną jest chwile szybciej
Odpowiedz
0 Lajków
Bpzeq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
08-01-2019
Wiadomość 3 z 76 (25 697 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją mobilna

Jeśli takie sytuacje często Ci się zdarzają, napisz do nas w Moim ING (wiadomość, czat) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię +48 32 357 00 69. Przekażemy Twoje zgłoszenie do serwisu technicznego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 4 z 76 (25 630 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją mobilna

witam mam pytanie -jak długo trwa w ing naprawa usterki w danym koncie- tak jak w moim przypadku problemy z apką na telefonie.W dniu wczorajszym złożyłem reklamacje gdyż po przerwie technicznej z soboty na niedziele nie działa mi apka--po zalogowaniu pinem brak możliwości pobrania danych.
Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 5 z 76 (24 716 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Zdiagnozowaliśmy błąd dotyczący korzystania z naszej aplikacji na Androidzie w wersji 4.4 oraz 5.1. Nasi specjaliści robią co mogą by usunąć błąd tak szybko jak to możliwe. Jeżeli Twoje zgłoszenie dotyczyło innego przypadku, to odpowiedź na zgłoszoną reklamację otrzymasz w Moim ING lub pisemnie (w zależności od wybranej formy). Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Mam nadzieję, że Twoja sytuacji szybko się wyjaśni. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 76 (24 604 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

dziękuje za konkretną odpowiedź- dla mnie ze strony ing to trochę za długa trwa to naprawianie -za to duży minus dla ING,tym bardziej że do tej pory wysoko oceniałem ten bank.

Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 7 z 76 (24 600 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

@Mirekp Przykro mi, że zmieniłeś zdanie na nasz temat. Tak jak już wspomnieliśmy, dokładamy starań, aby usuwać usterki jak najszybciej to możliwe. Otrzymaliśmy informację, że udało się nam naprawić błąd, o którym pisaliśmy wcześniej. Aplikacja na wersjach Androida 4.4 i 5.1 powinna już działać prawidłowo. Proszę, daj nam znać, jak jest w Twoim przypadku.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 8 z 76 (24 504 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Ok działa
Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 9 z 76 (24 501 wyświetleń)

Problem z aplikacją

Aplikacja nie działa od kilku dni!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Czak108
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-03-2019
Wiadomość 10 z 76 (21 515 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Nadplata kredyt 2016

Witam wszystkich,
Umowa kredytowa została podpisana w 2016 i chciałbym zacząć go nadpłacać ale nie znalazłem odpowiedzi na parę pytań,


Pierwsze dotyczy zapisu w umowie, że jeśli chce nadpłacać kredyt to...

20-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Proszę też pomyśleć o „prostej spółce akcyjnej”

Dzięki serdeczne!

20-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy