Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Kiedy naprawicie dostęp do logowania w aplikacji

Czas chyba bank zmienić co za dxiadostwo
Odpowiedz
0 Lajków
Krzysio050
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-06-2018
Wiadomość 21 z 76 (12 836 wyświetleń)

Re: Kiedy naprawicie dostęp do logowania w aplikacji

Proszę, napisz nam, co dokładnie się dzieje podczas logowania do aplikacji. Może uda nam się pomóc.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 22 z 76 (12 828 wyświetleń)

twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

XD

dlaczego nie moge zainstalowac aplikacji na swoj telefon mimo ze wczesniej juz z niej korzystalem dokladnie na tym samym telefonie? w google play mam taki komunikat twoje "urzadzenie jest zgodne z ta wersja", moj telefon to xiaomi mi4

Odpowiedz
0 Lajków
tylerone
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-11-2019
Wiadomość 23 z 76 (12 599 wyświetleń)

Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

niezgodne*
Odpowiedz
0 Lajków
tylerone
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
18-11-2019
Wiadomość 24 z 76 (12 595 wyświetleń)

Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

[ Edytowane ]

Chodzi zapewne o to, że masz na smartfonie za starą wersję Androida. Z opisu w Google Play wynika, iż aplikacja wymaga systemu w wersji 7.0 lub wyższej.

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 25 z 76 (12 529 wyświetleń)

Re: Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

@tylerone Mamy obecnie problemy techniczne z działaniem/aktualizacją naszej aplikacji na urządzeniach z Androidem w wersji niższej niż 7.0 . Już nad tym pracujemy. Staramy się wypuścić poprawkę z aktualizacją tak szybko jak to możliwe. Tymczasowo proponuję Ci korzystanie ze swojej bankowości na przeglądarce mobilnej. Moje ING dopasuje się do ekranu Twojego telefonu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 26 z 76 (12 500 wyświetleń)

Re: Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

Mam ten sam problem, najpierw po aktualizacji aplikacji przestał działać Blik więc pomyślałem o jej przeinstalowaniu, ale niestety nie mogę już jej ponownie wgrać. Mam android v 6.0 ale wcześniej przez ponad rok wszystko z aplikacją było OK. Myślę że nie będziemy długo czekać na naprawę tych błędów! 

Odpowiedz
0 Lajków
Timi
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
20-11-2019
Wiadomość 27 z 76 (12 461 wyświetleń)

Re: Re.: twoje urzadzenie jest zgodne z ta wersja

Wraz z nową aktualizacją aplikacji do wersji 3.2.2 nie powinny już pojawiać się utrudnia w pobieraniu aplikacji i korzystaniu z BLIK-a 😊

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 28 z 76 (12 211 wyświetleń)

Nie działa płatność telefonem

Mam telefon Huawei Mate 20 Pro. Po aktualizacji Androida do wersji 10.0 przestała działać płatność telefonem.

Odinstalowałem Moje ING, usunąłem telefon i dodałem ponownie, nic nie pomogło.

Jakieś pomysły?

Odpowiedz
0 Lajków
TomBar68
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
03-01-2019
Wiadomość 29 z 76 (12 367 wyświetleń)

Re: Nie działa płatność telefonem

Proszę, zainstaluj w swoim telefonie Google Pay. Nie musisz korzystać z tej formy płatności. Aplikacja zaktualizuje odpowiednią bibliotekę - to powinno pomóc. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie lub w wiadomości w Moim ING.


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 30 z 76 (12 293 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy