14-10-2019 07:27
14-10-2019 08:39
Proszę, napisz nam, co dokładnie się dzieje podczas logowania do aplikacji. Może uda nam się pomóc.
18-11-2019 22:33
XD
dlaczego nie moge zainstalowac aplikacji na swoj telefon mimo ze wczesniej juz z niej korzystalem dokladnie na tym samym telefonie? w google play mam taki komunikat twoje "urzadzenie jest zgodne z ta wersja", moj telefon to xiaomi mi4
18-11-2019 22:53
19-11-2019 19:20 | Edytowano: 19-11-2019 19:30
Chodzi zapewne o to, że masz na smartfonie za starą wersję Androida. Z opisu w Google Play wynika, iż aplikacja wymaga systemu w wersji 7.0 lub wyższej.
19-11-2019 22:36
@tylerone Mamy obecnie problemy techniczne z działaniem/aktualizacją naszej aplikacji na urządzeniach z Androidem w wersji niższej niż 7.0 . Już nad tym pracujemy. Staramy się wypuścić poprawkę z aktualizacją tak szybko jak to możliwe. Tymczasowo proponuję Ci korzystanie ze swojej bankowości na przeglądarce mobilnej. Moje ING dopasuje się do ekranu Twojego telefonu.
20-11-2019 10:05
Mam ten sam problem, najpierw po aktualizacji aplikacji przestał działać Blik więc pomyślałem o jej przeinstalowaniu, ale niestety nie mogę już jej ponownie wgrać. Mam android v 6.0 ale wcześniej przez ponad rok wszystko z aplikacją było OK. Myślę że nie będziemy długo czekać na naprawę tych błędów!
27-11-2019 09:46
Wraz z nową aktualizacją aplikacji do wersji 3.2.2 nie powinny już pojawiać się utrudnia w pobieraniu aplikacji i korzystaniu z BLIK-a 😊
29-11-2019 12:04
Mam telefon Huawei Mate 20 Pro. Po aktualizacji Androida do wersji 10.0 przestała działać płatność telefonem.
Odinstalowałem Moje ING, usunąłem telefon i dodałem ponownie, nic nie pomogło.
Jakieś pomysły?
30-11-2019 14:30
Proszę, zainstaluj w swoim telefonie Google Pay. Nie musisz korzystać z tej formy płatności. Aplikacja zaktualizuje odpowiednią bibliotekę - to powinno pomóc. Jeśli to nie pomoże, to napisz do nas na czacie lub w wiadomości w Moim ING.
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024