15-03-2017 01:20
15-03-2017 08:01
15-03-2017 08:03
Gdy chcę aktywować mastercard w telefonie, kółeczko kręci się bez efektu, w kółko (nie ważne czy robię na pc czy na telefonie).
Ktoś wie może jak rozwiązać ten problem?
15-03-2017 08:08
15-03-2017 08:09
15-03-2017 08:09
@Tymcio Prosimy skontaktuj się z nami:
- przez telefon: 32 357 00 69,
- przez bankowość internetową: Wiadomości -> Napisz wiadomość.
Sprawdzimy co jest powodem kłopotu.
15-03-2017 08:10
@Tymcio a to jest widok z Twojego telefonu czy desktopu?
15-03-2017 08:12
15-03-2017 08:38
@Tymcio ok, kartę można aktywować tylko na telefonie. Ale jeśli to samo dzieje się na telefonie to musisz się z nami skontaktować, abyśmy mogli sprawdzić co się dzieje.
15-03-2017 08:39
Dzień dobry,
mam pytanie o ofertę private banking. Wg opisu na stronie ING, kryterium do skorzystania z oferty to "inwestycje min. 500 tys. zł lub
aktywa min. 1 mln zł".
Czy do inwestycji wliczają się w
... 22-03-2025Dzień dobry,
mam pytanie o to, jak rozliczany jest limit wejść do saloników Priority Pass w ofercie dla karty kredytowej - platynowej.
Czy limit 4 wejść dla posiadacza (+2 dla osoby towarzyszącej) jest
... 22-03-2025Dzien dobry,
Nie wiem czy juz ten temat byl poruszany, nie moglem znalesc podobnego tematu wiec zapytam - co sie stalo z mozliwoscia oplacania parkowania w strefach platnego parkowania w Gdyni poprzez
... 22-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |