Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Witam wszystkich, otóż ostatnio ING wprowadził możliwość płacenia telefonem i uszczęśliwiony tą wiadomością czym prędzej chciałem to wypróbować. Niestety na etapie "zamawiania karty" powstrzymuje mnie komunikat "Nie udało się pobrać danych". I w aplikacji mobilnej i poprzez stronę internetową. Czy jest to jakiś chwilowy problem czy konieczne będzie odwiedzenie placówki banku? Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 1 z 75 (38 194 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Jaki masz telefon i wersję systemu?
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 2 z 75 (38 163 wyświetleń)

Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

Gdy chcę aktywować mastercard w telefonie, kółeczko kręci się bez efektu, w kółko (nie ważne czy robię na pc czy na telefonie).

https://scr.hu/1lADGR

 

Ktoś wie może jak rozwiązać ten problem?

Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 3 z 75 (30 635 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Nexus 5X, android 7.1.2
Sprawdzane na dwóch różnych kontach ING, ten sam problem występuje w przeglądarce na komputerze
Odpowiedz
0 Lajków
Baholo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
1
15-03-2017
Wiadomość 4 z 75 (38 160 wyświetleń)

Re.: Problem z aktywowaniem "Mastercard w telefonie"

Bootloader zablokowany? Brak roota?
Jak to powiedzieć "u mnie działa" (chociaż mam inny problem)
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 5 z 75 (38 156 wyświetleń)

Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

@Tymcio Prosimy skontaktuj się z nami:
- przez telefon: 32 357 00 69,
- przez bankowość internetową: Wiadomości -> Napisz wiadomość.

Sprawdzimy co jest powodem kłopotu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
796
173
04-09-2015
Wiadomość 6 z 75 (30 631 wyświetleń)

Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

@Tymcio a to jest widok z Twojego telefonu czy desktopu? 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 7 z 75 (30 630 wyświetleń)

Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

To jest widok z desktopu. Ale na telefonie zachowuje się identycznie Emotikon: Smutny
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 8 z 75 (30 626 wyświetleń)

Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

@Tymcio ok, kartę można aktywować tylko na telefonie. Ale jeśli to samo dzieje się na telefonie to musisz się z nami skontaktować, abyśmy mogli sprawdzić co się dzieje.

 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 9 z 75 (30 618 wyświetleń)

Re.: Niemożność aktywacji mastercard w telefonie

Napisałem w wiadomościach przez moje ing Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
Tymcio
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
186
35
26-09-2016
Wiadomość 10 z 75 (30 616 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Pożyczka na dochody z Wielkiej Brytanii

Przykro nam, natomiast w tej sytuacji nie będziesz mógł złożyć u nas wniosku kredytowego. Wymagamy, aby taki wpływ bezpośrednio od pracodawcy był skierowany do naszego banku lub do innego banku w Pols...

19-03-2025
Re.: Zapytanie odnośnie pożyczki

1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.

2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko

...

18-03-2025
Rozpatrzenie wniosku

Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz

...

18-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy