Odpowiedz

Moje ING Mobile Android

Cześć,

 

pobrałem wczoraj aplikację Moje ING Mobile na telefon (Moto E 2 Gen, Android 6.0) - aplikację aktywowałem, chwilę się pobawiłem, w ciągu dnia pojawiło się parę operacji, a co za tym idzie powiadomień. Wszystko działało, byłem wręcz zachwycony. Dziś rano dwa powiadomienia - ale nie klikałem w nie, usunąłem z paska powiadomień. I... Chwilę temu próbowałem się zalogować, a ekran stoi w miejscu - wyświetla tylko saldo, nie da się przesunąć, kliknąć w "zaloguj" albo "kontakt". Przy czym system nie wychwytuje jej jako niedziałającej. Odinstalowałem, przeczyściłem pamięć podręczną, zakazałem przywracania kopii zapasowej z chmury i... aplikacja pobiera się, otwieram, ale dalej jest "sztywna".

Także ogarnij się drogie ING, bo serwis wprawdzie RWD i śmiga na przeglądarce (zaryzykowałbym, że lepiej niż w tej aplikacji), ale powiadomień nie da się tam włączyć. Poza tym widziałem w sklepie Play co najmniej jeden komentarz z tym samym problemem, więc wnioskuję, że problem chyba nie jest jednostkowy. 

A póki co aplikacja wylatuje z telefonu.

 

Pozdrawiam
Arslan

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 1 z 91 (20 312 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Problem o którym piszesz, mógł wynikać z przejściowych trudności z dostępem do bankowości internetowej oraz mobilnej, które mieliśmy ostatnio w naszym banku. Jeżeli w dalszym ciągu, będziesz miał problem z poprawnym działaniem aplikacji, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy czym to jest spowodowane.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 2 z 91 (20 246 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Faktycznie mogło być tak jak piszesz - nazajutrz od opisanego problemu wszystko było już w porządku. Może warto byłoby skonfigurować aplikację tak, żeby pokazywał po prostu jakiś komunikat o błędzie, a nie była "statyczna"? Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
arslan
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-06-2016
Wiadomość 3 z 91 (20 172 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

@arslanDziękujemy za sugestię Emotikon: Szczęśliwy Pracujemy nad taką zmianą. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 4 z 91 (20 105 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Zainstalowałem nową aplikację na Z3 z Andkiem 6.0
Wolna, muli, mysli długo. Brak jej optymalizacji.
I druga sprawa - dlaczego przy wpisywaniu PINu - nie wyskakuje mi jak w starej klawiatura tylko numeryczna a cała taka jak do pisania smsów??
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 5 z 91 (20 023 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]
Właśnie zainstalowałem apkę. Nie nadaje się do użytkowania,
każdą zainicjowaną operację mieli ok. 7-10 sekund. Czy to ma sens? Zamiast wykonać szybko przelew, oglądam obracające się kółeczka... z powodu prędkości działania wracam do starej apki, może i nie ma design nowoczesnego ale przynajmniej działa płynnie, szybko i mniej kliknięć trzeba wykonać w przypadku przelewu ;-)
Telefon sony Xperia android 5.1.1
Odpowiedz
0 Lajków
pepto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
19
1
17-04-2016
Wiadomość 6 z 91 (20 012 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Aplikacja strasznie zamula. Korzystam ze smartfonu Z3 Compact i niestety nie da się jej używać.

O wiele sprawniej działa wersja mobilna w przeglądarce.

 

Odpowiedz
0 Lajków
mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 7 z 91 (19 963 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

@pepto @mczekaj pracujemy nad poprawieniem wydajności aplikacji.
@viggen nie planujemy wprowadzenia klawiatury numerycznej.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 8 z 91 (19 852 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Ok, super.
Bardzo proszę rozważyć usunięcie imienia i nazwiska z podglądu stanu konta przed logowaniem. Skąd wogóle taki pomysł. Każdy wie jak się nazywa, w przypadku kradzieży telefonu złodzieje mają telefon, info gdzie konto bankowe a dzięki apce Ing poznają jeszcze imię i nazwisko właściciela. Przecież wystarczy nazwa konta np. direct etc.

Pozdrawiam
pepto
Odpowiedz
0 Lajków
pepto
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
19
1
17-04-2016
Wiadomość 9 z 91 (19 821 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android


MarcinBa pisze:

pracujemy nad poprawieniem wydajności aplikacji.
@viggen nie planujemy wprowadzenia klawiatury numerycznej.


Nad wydajnością popracujcie i to szybko. Wejście na nową na www przez starą - działa bardzo dobrze. 

Nowa - muli, długo się ładuje. Nigdy takiej wolnej aplikacji na telefonie nie miałem. 

 

Co do klawiatury. 

W starej wersji (jeszcze działającej) przy wpisywaniu loginu wyskakuje cała klawiatura. Podczas wpisywania PINu - tylko numeryczna. 

W nowej wersji miało być ułatwienie w logowaniu. 

Dlaczego zatem w nowej podczas wpisywania PINu mamy całą klawiaturę alfanumeryczną??? I dlaczego nie zamierzacie tego zmienić, aby była tylko sama numeryczna? 

Przecież to nie jest ułatwienie logowania. Dla mnie bezsensu!

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 10 z 91 (19 759 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy