22-06-2016 15:23
Cześć,
pobrałem wczoraj aplikację Moje ING Mobile na telefon (Moto E 2 Gen, Android 6.0) - aplikację aktywowałem, chwilę się pobawiłem, w ciągu dnia pojawiło się parę operacji, a co za tym idzie powiadomień. Wszystko działało, byłem wręcz zachwycony. Dziś rano dwa powiadomienia - ale nie klikałem w nie, usunąłem z paska powiadomień. I... Chwilę temu próbowałem się zalogować, a ekran stoi w miejscu - wyświetla tylko saldo, nie da się przesunąć, kliknąć w "zaloguj" albo "kontakt". Przy czym system nie wychwytuje jej jako niedziałającej. Odinstalowałem, przeczyściłem pamięć podręczną, zakazałem przywracania kopii zapasowej z chmury i... aplikacja pobiera się, otwieram, ale dalej jest "sztywna".
Także ogarnij się drogie ING, bo serwis wprawdzie RWD i śmiga na przeglądarce (zaryzykowałbym, że lepiej niż w tej aplikacji), ale powiadomień nie da się tam włączyć. Poza tym widziałem w sklepie Play co najmniej jeden komentarz z tym samym problemem, więc wnioskuję, że problem chyba nie jest jednostkowy.
A póki co aplikacja wylatuje z telefonu.
Pozdrawiam
Arslan
25-06-2016 15:44
Problem o którym piszesz, mógł wynikać z przejściowych trudności z dostępem do bankowości internetowej oraz mobilnej, które mieliśmy ostatnio w naszym banku. Jeżeli w dalszym ciągu, będziesz miał problem z poprawnym działaniem aplikacji, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 10. Sprawdzimy czym to jest spowodowane.
28-06-2016 00:08
Faktycznie mogło być tak jak piszesz - nazajutrz od opisanego problemu wszystko było już w porządku. Może warto byłoby skonfigurować aplikację tak, żeby pokazywał po prostu jakiś komunikat o błędzie, a nie była "statyczna"?
29-06-2016 09:29
@arslanDziękujemy za sugestię Pracujemy nad taką zmianą.
01-07-2016 23:55
02-07-2016 00:50 | Edytowano: 02-07-2016 00:52
02-07-2016 09:14
Aplikacja strasznie zamula. Korzystam ze smartfonu Z3 Compact i niestety nie da się jej używać.
O wiele sprawniej działa wersja mobilna w przeglądarce.
03-07-2016 08:29
03-07-2016 10:18
03-07-2016 13:14
MarcinBa pisze:pracujemy nad poprawieniem wydajności aplikacji.
@viggen nie planujemy wprowadzenia klawiatury numerycznej.
Nad wydajnością popracujcie i to szybko. Wejście na nową na www przez starą - działa bardzo dobrze.
Nowa - muli, długo się ładuje. Nigdy takiej wolnej aplikacji na telefonie nie miałem.
Co do klawiatury.
W starej wersji (jeszcze działającej) przy wpisywaniu loginu wyskakuje cała klawiatura. Podczas wpisywania PINu - tylko numeryczna.
W nowej wersji miało być ułatwienie w logowaniu.
Dlaczego zatem w nowej podczas wpisywania PINu mamy całą klawiaturę alfanumeryczną??? I dlaczego nie zamierzacie tego zmienić, aby była tylko sama numeryczna?
Przecież to nie jest ułatwienie logowania. Dla mnie bezsensu!
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024