18-07-2016 09:32
Czy możesz napisać w jaki sposób szukasz tej opcji?
Jest ona dostępna jak wejdziesz w transakcje => przelew => Przelew własny/dowolny/wzorcowy/do odbiorcy zdef.
Jeśli brak jest tam opcji wzorcowy/do odbiorców zdef. to napisz proszę do mnie w prywatnej wiadomości Twój login i sprawdzimy co się dzieje.
pozdrawiam,
Natalia
18-07-2016 19:05
19-07-2016 09:21
ok, dzięki za info
i daj proszę znać jak się wyjaśni.
pozdrawiam,
Natalia
19-07-2016 21:43
20-07-2016 08:10
20-07-2016 10:46 | Edytowano: 20-07-2016 10:48
15-09-2016 12:20
Dlaczego udostępniacie niedopracowany post, z kórego nie da się orzystać? Ile lat będziecie pracowac na optymalizacją? jestem pewnien, że za rok o tej samej porze dokonanie przelewu przez aplikajce zajmie co najmniej pół godziny. Dla porównania, ostatnio chcę zrobic przelew z telefonu. Zalogowałem się idę dalej i kółeczka. Przez ten czas zalogowałem się na komputerze, dokonałem trzy przelewy a kółeczka dalej się kręciły. Wstyd
15-09-2016 15:08 | Edytowano: 15-09-2016 15:10
Mnie z kolei ciekawi koncepcja responsywnosci ST ING, tak szumnie było to przedstawiane.
Kilka dni temu chciałem zainstalować mobilną apkę aby sprawdzić czy coś ruszyło do przodu. Niestety, to niemożliwe - mój tablet 10 cali z androidem 5.0.1 nie jest kompatybilny z wersją apki... ?! Nowa apka ma obsługiwać tylko niektóre urządzenia? Powinna byc taka informacja podana bo szkoda naszego czasu. Może się mylę ale idea responsywnosci polega na dopasowaniu się wyświetlania aplikacji na różnych urządzeniach przy zachowaniu jednolitego design. Nie chcę być niemiły ale słabo to wygląda. Wg mnie wystarczyła informacja o pracach nad nowym ST/a pką a testy powinny się odbywać w zamkniętym gronie np. bankowców a nie klientów na żywca.
Pozdrawiam
pepto
15-09-2016 15:23
cześć,
@pepto aplikacja mobilna Moje ING mobile jest aplikację dedykowaną na smartfony, a nie na tablety. Z racji tego, że jest to aplikacja hybrydowa i posiada w sobie części natywne, to nie będą one wyglądać tak dobrze na tablecie, jak wyglądają na telefonie. A o responsywności mówimy w kontekście bankowości internetowej Moje ING. Jeśli otworzysz Moje ING na tablecie to zobaczysz, że dopasuje się do Twojego urządzenia i każdego innego
jeśli info o tabletach nie jest wystarczająco widoczne to postaramy się to poprawić.
pozdrawiam,
Natalia
16-09-2016 12:11 | Edytowano: 16-09-2016 12:18
Okej, tyle że, tablety na Androidzie to z definicji urządzenia mobilne a nie desktopy. Dość osobliwe podejście - zastępować apkę dzialajacą bez ograniczeń na nową z definicji upośledzoną. Tyle wysiłku i środków finansowych na stworzenie apki tylko dla telefonów? No cóż, nie moja sprawa. Na szczęście używam starej apki Ing dla przedsiębiorców. Pytanie, czy takie rozwiązanie zadowoli mnie i innych, gdy starą apkę usmiercicie. W konkurencyjnych instytucjach z pierwszej 10 takiego ograniczenia nie ma. Co by nie mówić, ideą wykonywania zadań w urządzeniach mobilnych jest szybszy u uproszczony sposób od wersji desktopowych.
Pozdrawiam
pepto
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz