Odpowiedz

Re.: Moje ING Mobile Android

@pepto Nazwę konta możesz zmieniać przez Moje ING.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 11 z 91 (14 230 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

@viggen Stanardowo wpisując PIN do nowej aplikacji, powinna Ci się pojawić tylko klawiatura numeryczna (tak jak dotychczas).

Czy możesz sprawdzić, czy po zmianie klawiatury na inną (np. Klawiatura Google ze Sklepu Play) również występuje ten sam problem? Klawiaturę domyślną możesz zmienić w Ustawienia->Język i wprowadzanie.

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
143
04-09-2015
Wiadomość 12 z 91 (14 201 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]

MarcinB pisze:

@viggen Stanardowo wpisując PIN do nowej aplikacji, powinna Ci się pojawić tylko klawiatura numeryczna (tak jak dotychczas).

Czy możesz sprawdzić, czy po zmianie klawiatury na inną (np. Klawiatura Google ze Sklepu Play) również występuje ten sam problem? Klawiaturę domyślną możesz zmienić w Ustawienia->Język i wprowadzanie.


A dlaczego mam zmieniać? Jeśli na starej aplikacji nie mam z tym problemu i dalej działa mi logowanie przy loginie i PINie tylko z klawiaturą numeryczną, to dlaczego do nowej mam grzebać specjalnie w telefonie? 

Dwa. Co się stało z wiadomościami push? Dlaczego w starej mam to dyskretnie (tylko wibracja) a w nowej - pojawia mi się jeszcze dodatkowo dźwięk oraz.....na dodatek niewiadomo dlaczego - dźwięk taki sam jaki mam ustawiony na SMS.  Gdzie to się wyłącza bo w ustawieniach znaleźć nie można??!

 

Trzy. Na razie nową wywaliłem bo nie mam zamiaru z niej korzystać, jak mi muli i się ładuje "pół dnia" Na razie korzystam ze starej, gdzie potrzebuje szybki przelew i działa bez żadnej zadyszki

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 13 z 91 (14 170 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Cześć. Na co dzień zajmuję się aplikacją Moje ING mobile, więc chętnie odpowiem na Twoje pytanie.
Z naszej strony nie zaprogramowaliśmy aplikacji tak, aby zawsze pokazywała się klawiatura numeryczna dlatego właśnie zależy to od telefonu.
Nie zrealizowaliśmy tego ze względu na kompatybilność między poszczególnymi systemami (jedna aplikacja frontowa). Spróbujemy podejść do tematu w przyszłych aktualizacjach.
Jeśli chodzi o powiadomienia - zależy to jak masz ustawiony dźwięk w telefonie. Jeśli włączysz tryb cichy to i powiadomienia z aplikacji nie będą mieć dźwięku.
Pracujemy nad poprawą wydolności nowej aplikacji. Oczywiście ze "starej" możesz cały czas korzystać.
Dziękujemy za uwagi.
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 14 z 91 (14 089 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Cześć Natalia

Dlaczego nie zaprogramowaliście tak aby była klawiatura numeryczna? Nie mam zamiaru teraz testować wszystkich producentów albo broń boże wracać do Samsunga lub LG aby mieć taką klawiaturę?
W starej wersji wszystko działa niezależnie od producenta telefonu.
Proszę nie próbować ale działać Emotikon: Szczęśliwy

Powiadomienia dźwiękowego nie mam i nie miałem nigdy w starej wersji. Dlaczego to nie zostało tak samo zrobione w nowej? W starej dyskretnie miałem tylko wibracje. Obecnie mam jeszcze dodatkowo dźwięk, którego nie chce i nie można tego wyłączyć. Chciałbym mieć tak jak było w starej wersji. A nowa aplikacja to że daje dźwięk to jeszcze taki sam jak sms, przez to mam cały czas wrażenie że dostałem smsa.. Nie chce włączać trybu cichego w telefonie bo go nie noszę cały czas przy sobie.
Proszę o poprawę w tej sprawię.

Nie tylko aplikacja muli. Również na telefonie www działa wolno i himerycznie. Zwłaszcza jak przez starą aplikację nas odsyła do nowej przez www. Jest szybciej niż w samej nowej aplikacji ale nadal wolno. Za wolno.

Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 15 z 91 (14 042 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Niedawno wróciłem do aplikacji mobilnej starej (czyli tej jeszcze działającej w pełni jako starej, której czeka wyłączenie) i jest problem.

Aplikacja nie widzi ani odbiorców zdefiniowanych ani przelewów wzorcowych

Czy mi się coś źle na telefonie zainstalowało czy po prostu to wyłączyliście?

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 16 z 91 (13 956 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Nic nie zmienialiśmy w starej aplikacji. Nadal powinieneś mieć możliwość wysyłania przelewów wzorcowych oraz do zdefiniowanych odbiorców. Wszystkie szczegóły co można zrobić w różnych system naszej bankowości znajdziesz tutaj: https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/mozliwosci-i-funkcje  

Jeśli nadal to nie działa proponuję usunąć i jeszcze raz pobrać aplikację. A jak to nie pomoże to zadzwoń do nas, sprawdzimy co jest nie tak. 

 

miłego dnia.

 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 17 z 91 (13 770 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

cześć,

Jeśli chodzi o powiadomienia PUSH to nie planujemy zmieniać zasady działania powiadomień. Wykorzystujemy dzwięki, które są ustawione systemowo w telefonie. 

Pracujemy nad wydajnością zarówno w samej aplikacji mobilnej, jak i w systemie bankowości internetowej. Za chwilę użytkownicy poczują różnicę. Będziemy informować na bieżąco kiedy dokładnie zrobimy aktualizację. 

 

pozdrawiam,

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 18 z 91 (13 530 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android


NataliaJ pisze:

Jeśli nadal to nie działa proponuję usunąć i jeszcze raz pobrać aplikację. A jak to nie pomoże to zadzwoń do nas, sprawdzimy co jest nie tak. 

 


Ok. Zatem w wolnej chwili przeinstaluje aplikacje w telefonie. Jak dalej będzie coś nie tak, będę informował Emotikon: Mrugający

 

NataliaJ pisze:
Jeśli chodzi o powiadomienia PUSH to nie planujemy zmieniać zasady działania powiadomień. Wykorzystujemy dzwięki, które są ustawione systemowo w telefonie.

No dajcie chociaż możliwość ustawień (wyboru) w aplikacji czy ktoś chce powiadomienia dyskretne (sama wibracja) czy niedyskretne (dodatkowy dźwięk).

Dlaczego w 9/10 przypadków ING narzuca rozwiązanie z góry bez możliwości personalizacji bądź możliwości ustawień wg użytkownika? Prawie zawsze jest - tak jest i będzie.  Jeden woli z dźwiękiem inny woli dyskretnie. Dla mnie lepszym rozwiązaniem jest opcja nr 2. A nie mam dzisiaj żadnego wyboru.

Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 19 z 91 (13 471 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Aplikacja przeinstalowana.
Usunąłem, zrestartowałem telefon i na nowo zainstalowałem. I dalej to samo. Nie ma ani odbiorców zdefiniowanych ani przelewów wzorcowych. Mam tylko swoje rachunki.
Telefon Sony Z3, Android 6.0
Odpowiedz
0 Lajków
viggen
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
267
47
03-02-2016
Wiadomość 20 z 91 (12 889 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy