04-07-2016 08:49
@pepto Nazwę konta możesz zmieniać przez Moje ING.
04-07-2016 14:41
@viggen Stanardowo wpisując PIN do nowej aplikacji, powinna Ci się pojawić tylko klawiatura numeryczna (tak jak dotychczas).
Czy możesz sprawdzić, czy po zmianie klawiatury na inną (np. Klawiatura Google ze Sklepu Play) również występuje ten sam problem? Klawiaturę domyślną możesz zmienić w Ustawienia->Język i wprowadzanie.
04-07-2016 19:06 | Edytowano: 04-07-2016 19:07
MarcinB pisze:@viggen Stanardowo wpisując PIN do nowej aplikacji, powinna Ci się pojawić tylko klawiatura numeryczna (tak jak dotychczas).
Czy możesz sprawdzić, czy po zmianie klawiatury na inną (np. Klawiatura Google ze Sklepu Play) również występuje ten sam problem? Klawiaturę domyślną możesz zmienić w Ustawienia->Język i wprowadzanie.
A dlaczego mam zmieniać? Jeśli na starej aplikacji nie mam z tym problemu i dalej działa mi logowanie przy loginie i PINie tylko z klawiaturą numeryczną, to dlaczego do nowej mam grzebać specjalnie w telefonie?
Dwa. Co się stało z wiadomościami push? Dlaczego w starej mam to dyskretnie (tylko wibracja) a w nowej - pojawia mi się jeszcze dodatkowo dźwięk oraz.....na dodatek niewiadomo dlaczego - dźwięk taki sam jaki mam ustawiony na SMS. Gdzie to się wyłącza bo w ustawieniach znaleźć nie można??!
Trzy. Na razie nową wywaliłem bo nie mam zamiaru z niej korzystać, jak mi muli i się ładuje "pół dnia" Na razie korzystam ze starej, gdzie potrzebuje szybki przelew i działa bez żadnej zadyszki
06-07-2016 15:32
06-07-2016 21:34
09-07-2016 00:00
Niedawno wróciłem do aplikacji mobilnej starej (czyli tej jeszcze działającej w pełni jako starej, której czeka wyłączenie) i jest problem.
Aplikacja nie widzi ani odbiorców zdefiniowanych ani przelewów wzorcowych
Czy mi się coś źle na telefonie zainstalowało czy po prostu to wyłączyliście?
10-07-2016 09:39
Nic nie zmienialiśmy w starej aplikacji. Nadal powinieneś mieć możliwość wysyłania przelewów wzorcowych oraz do zdefiniowanych odbiorców. Wszystkie szczegóły co można zrobić w różnych system naszej bankowości znajdziesz tutaj: https://www.ingbank.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy/mozliwosci-i-funkcje
Jeśli nadal to nie działa proponuję usunąć i jeszcze raz pobrać aplikację. A jak to nie pomoże to zadzwoń do nas, sprawdzimy co jest nie tak.
miłego dnia.
11-07-2016 14:57
cześć,
Jeśli chodzi o powiadomienia PUSH to nie planujemy zmieniać zasady działania powiadomień. Wykorzystujemy dzwięki, które są ustawione systemowo w telefonie.
Pracujemy nad wydajnością zarówno w samej aplikacji mobilnej, jak i w systemie bankowości internetowej. Za chwilę użytkownicy poczują różnicę. Będziemy informować na bieżąco kiedy dokładnie zrobimy aktualizację.
pozdrawiam,
11-07-2016 21:06
NataliaJ pisze:Jeśli nadal to nie działa proponuję usunąć i jeszcze raz pobrać aplikację. A jak to nie pomoże to zadzwoń do nas, sprawdzimy co jest nie tak.
Ok. Zatem w wolnej chwili przeinstaluje aplikacje w telefonie. Jak dalej będzie coś nie tak, będę informował
NataliaJ pisze:
Jeśli chodzi o powiadomienia PUSH to nie planujemy zmieniać zasady działania powiadomień. Wykorzystujemy dzwięki, które są ustawione systemowo w telefonie.
No dajcie chociaż możliwość ustawień (wyboru) w aplikacji czy ktoś chce powiadomienia dyskretne (sama wibracja) czy niedyskretne (dodatkowy dźwięk).
Dlaczego w 9/10 przypadków ING narzuca rozwiązanie z góry bez możliwości personalizacji bądź możliwości ustawień wg użytkownika? Prawie zawsze jest - tak jest i będzie. Jeden woli z dźwiękiem inny woli dyskretnie. Dla mnie lepszym rozwiązaniem jest opcja nr 2. A nie mam dzisiaj żadnego wyboru.
18-07-2016 01:26
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz